تماشا کنید: تجربه‌ی سینمای چهار بعدی با فناوری Immersit

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
استارت آپ فرانسوی Immersit در پی آن است تا تجربه‌ی سینماهای چهار بعدی را به منزل شما بیاورد.این کمپانی در کنار توسعه‌ی هدست واقعیت مجازی، ابزاری را نیز توسعه داده که با قرار گرفتن در زیر صندلی یا مبل، تکان‌های متناسب با محتوای در حال پخش را ایجاد می‌کند.  همراه زومیت باشید.
تبلیغات

استارت آپ فرانسوی Immersit در پی آن است تا تجربه‌ی بازی‌ها و فیلم‌های پخش شده در سینماهای چهاربعدی را به منازل کاربران بیاورد. این کمپانی ابزاری را معرفی کرده که با قرار گرفتن در زیر صندلی یا مبل کاربران، تکان‌ها و حرکات متناسب با محتوای در حال پخش را ایجاد کرده و ا ز این رو کاربر را به حال و هوای دیگری انتقال می‌دهد. این ابزار به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان آن را در هر صندلی و مبل معمولی مورد استفاده قرار داد. همانطور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، یک ویدیو در مورد مسابقات اتومبیل‌رانی پخش می‌شود که طی آن می‌توان حرکات ثبت شده در ویدیو را روی مبل مورد نظر تجربه کرد.

کاربران می‌توانند با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی و هدفونی که صدا را انتقال می‌دهد، روی صندلی یا مبل مورد نظر نشسته و تجربه‌ی کاملی از تماشای ویدیوی در حال پخش را احساس کنند.

لینک دانلود

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات