گریفین از شارژر مغناطیسی مک بوک 12 اینچی و پاوربانک اپل واچ در CES 2016 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه‌ی مک بوک ۱۲ اینچی اپل با یک پورت USB از نوع C، آداپتورهای متعددی روانه‌ی بازار شده؛ اما کاربران مک بوک در نسخه‌ی ۱۲ اینچی جدید این اولترابوک از یک ماژول شناخته شده، محروم هستند و آن چیزی نیست جز MagSafe با پورت مغناطیسی؛ ‌کمپانی گریفین این قابلیت مغناطیسی را در قالب آداپتور جدیدی به کاربران این مک بوک ۱۲ اینچی هدیه داده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

یکی از بهترین ماژول‌هایی که خریداران مک بوک از وجود آن بهره می‌برند، قابلیت مغناطیسی MagSafe است. با استفاده از این پورت دیگر کاربران نگرانی از بابت اینکه در صورت کشیده شدن سیم شاهد افتادن لپ‌تاپ روی زمین خواهد بود، ندارند؛ چراکه قابلیت مغناطیسی باعث می‌شود تا سیم به‌راحتی از محل خود جدا شود. حال گریفین محصولی را رونمایی کرد که می‌توان با استفاده از آن چنین قابلیتی را در مک بوک ۱۲ اینچی نیز تجربه کرد.

کابل و آداپتور جدید که BreakSafe نام دارد به‌راحتی به پورت USB نسخه‌ی C متصل شده و با یک فشار اندک از آن جدا می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که با اتصال این ماژول به مک‌بوک، پورت USB اشغال شده و دیگر نمی‌توان ماژول دیگری را به آن متصل کرد. یکی از معایب دیگری که باید در مورد محصول گریفین اشاره کرد، عدم امکان اتصال دو طرفه‌ی آن است که این موضوع می‌تواند کاربران مک بوک را آزار دهد. گریفین این محصول را از ماه آوریل با قیمت ۳۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد.

applewatch 73595

یکی دیگر از محصولاتی که گریفین در CES 2016 رونمایی کرده، پاوربانکی برای اپل واچ است. این پاوربانک از قابلیت شارژ القایی اپل واچ برخوردار است و می‌توان با استفاده از این قابلیت، با قراردادن آن در پشت ساعت هوشمند اپل، اقدام به شارژ اپل واچ کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط گریفین، این پاوربانک قادر است اپل واچ را تا چهاربار به‌صورت کامل شارژ کند. این محصول نیز از نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و در خصوص قیمت پاوربانک برچسب قیمت ۶۹.۹۹ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

لینک دانلود

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات