تماشا کنید: آگهی ویدیویی جدید مایکروسافت و دراز کردن دست دوستی به سوی اپل

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
پس از آنکه ساتیا نادلا سکان هدایت مایکروسافت را در دست گرفت، سیاست‌های این کمپانی نیز به طور محسوسی تغییر یافت. در آستانه‌ی سال نوی میلادی، کارکنان فروشگاه تازه تاسیس مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک به سراغ فروشگاه همسایه اما قدیمی این خیابان یعنی اپل رفته و سرودی را به همراه کارکنان اپل خوانده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت ساعاتی پیش آگهی ویدیوی جدید خود را در یوتیوب منتشر کرد. در این ویدیو کارکنان فروشگاه ردموندی‌ها در خیابان پنجم نیویورک به دیدار فروشگاه رقیب قدیمی خود در این خیابان رفته و سرودی را در مقابل فروشگاه اپل که قدمت بیشتری دارد، سر دادند.

همانطور که در این ویدیو نیز می‌توانید ببینید، در تاریخ ۱۶ نوامبر، کارکنان فروشگاه مایکروسافت محل مورد نظر را ترک کرده و پس از طی چند بلوک در خیابان پنجم به فروشگاه شناخته‌ شده‌ی شیشه‌ای اپل در این خیابان می‌رسند. گروه کارکنان مایکروسافت با یاری گرفتن از گروه کر جوانان نیویورک سرود سال نوی میلادی را خوانده و نظر کارکنان اپل را نیز به سمت خود جلب می‌کنند. در پایان دو گروه با در آغوش گرفتن یکدیگر، در پایان سال میلادی با رویکردی جدید به یکدیگر می‌نگرند.

لینک دانلود

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات