تماشا کنید: ویدیوی فاش شده از گوشی می 5 شیائومی

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد فاش شدن رندرهایی مربوط به گوشی می ۵ شیائومی در چهار رنگ سفید، مشکی، صورتی و طلایی بودیم و حالا به نظر می‌رسد ویدیوی جدید منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، این گوشی را در دنیای واقعی و در حال کار نشان می‌دهد.
تبلیغات

ویدیوی جدید منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو، گوشی می ۵ را بر روی یک پایه نشان می‌دهد. طراحی این گوشی با رندرها و شایعات فاش شده در گذشته همخوانی دارد و دکمه‌ی کوچک هوم را در این ویدیو نیز شاهد هستیم.

انتظار می‌رود گوشی می ۵ شیائومی دارای صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی باشد. وظیفه‌ی پردازشی این گوشی برعهده‌ی پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ گیگابایت رم خواهد بود و به نظر می‌رسد این گوشی در دو نسخه با ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیسلی و دوربین ثانویه‌ی آن مجهز به حسگر ۵ مگاپیکسلی خواهد شد. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی برعهده‌ی باتری ۳۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و می ۵ مجهز به حسگر اثر انگشت نیز خواهد بود.همچنین انتظار می‌رود این گوشی با قیمت ۳۰۹ دلار در بازار عرضه شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید گوشی می ۵ را در حال کار ببینید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات