تماشا کنید: آگهی جدید سامسونگ برای هدست واقعیت مجازی Gear VR

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو هفته از زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی سامسونگ می‌گذرد و براساس اطلاعات ارائه شده، موجودی فروش این گجت به پایان رسیده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ از دو هفته‌ی پیش هدست واقعیت مجازی خود یا همان Gear VR را از طریق دو فروشگاه Amazon و BestBuy به فروش می‌رساند؛ حال آنکه موجودی هر دو فروشگاه به پایان رسیده که نشان از استقبال کاربران از این گجت هوشمند دارد.

به نظر می‌رسد سامسونگ به این میزان فروش نیز راضی نیست و در نظر دارد تا کاربران بیشتری را به سمت این گجت هوشمند جذب کند. کره‌ای‌ها آگهی ویدیویی جدیدی را برای این هدست واقعیت مجازی منتشر کرده‌اند که رویکرد این کمپانی در قبال هدست واقعیت مجازی را نشان می‌دهد. براین اساس، سامسونگ در این آگهی نشان داده که گیر وی آر چیزی بیش از یک اسباب بازی جذاب برای گیک‌ها بوده و می‌توان از آن به عنوان نسل بعدی یک گجت تفریحی یاد کرد. 

همانطور که در این آگهی ویدیویی نیز می‌توان دید، سامسونگ از شعار Virtual Reallity Just Got Real استفاده کرده است. همانطور که در این ویدیو نیز می‌توان به روشنی دید، با استفاده از گیر وی‌آر می‌توان انواع محتوا شامل بازی‌ها، فیلم‌های سینمایی تا ویدیوهای عریض را مشاهده کرد.

لینک دانلود

سامسونگ از دو هفته‌ی پیش این گجت را با قیمت ۹۹ دلار برای فروش عرضه کرده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که تمام کاربران گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند از گیر وی آر استفاده کنند و این گجت هوشمند تنها محدود به کاربرانی است که شماری از پرچمداران اخیر عرضه شده توسط سامسونگ را در اختیار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات