تماشا کنید: هنرنمایی فوق‌العاده کِن بلاک این بار با استفاده از فورد موستانگ

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
علاقه‌مندان به خودرو و به خصوص رالی، حتما با کِن بلاک (Ken Block) آشنایی دارند؛ راننده ۴۷ ساله‌ی حرفه‌ای رالی که اکنون با همکاری اسپانسر‌های خود اقدام به تولید کلیپ‌های فوق‌العاده جذاب از حرکات نمایشی با خودرو می‌کند. برای تماشای آخرین کلیپ تولید شده با نام جیمکانا ۷ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات
ford mustang

 کِن بلاک در سال ۲۰۰۵ اولین حضور خود در رقابت‌های رالی را تجربه کرد. وی در مسابقات قهرمانی رالی آمریکا با خودرو سوبارو ایمپرزا به مقام چهارم رسید. از همان موقع تا سال ۲۰۱۴ هر ساله بلاک در این مسابقات شرکت می‌کند سه عنوان دومی، یک عنوان سومی حاصل کار وی بوده است. بلاک هم‌چنین در رقابت‌های رالی قهرمانی جهان یا WRC از سال ۲۰۱۰ به همراه تیم هونیگان و با خودرو فورد فیستا، شرکت می‌کند که موفق به کسب مقام نشده است. این راننده حرفه‌ای رالی به همراه تیم فعلی خود از سال ۲۰۱۱ در رقابت‌های سوپر کار نیز حضور فعال داشته‌ است که کسب مقام نایب قهرمانی سال ۲۰۱۴ بهترین نتیجه‌ی وی بوده است. 

اما بلاک برخلاف دنیای رانندگی حرفه‌ای، در دنیای تبلیغاتی شهرت زیادی کسب کرده که اوج آن حضور در برنامه تاپ‌گیر در سال ۲۰۰۹ و ارائه‌ی حرکات نمایشی فوق‌العاده در فرودگاهی متروک بوده است. کلیپ جیمکانا که در همان سال تولید و پخش شد، چهارمین کلیپ پر تماشای سال لقب گرفت.

لیست ۵۰ نفر قدرتمند دنیای خودرو- کن بلاک

مجله معتبر موتورترندز از کِن بلاک به عنوان چهل و هفتمین فرد پر قدرت دنیای خودرو نام برده است. جیمکانا (Gymkhana) نام نوعی از مسابقات اتومبیل سواری است که پیش‌تر به محل‌های متفاوتی برای برگزاری انواع مسابقات گفته می‌شد. لازم است بدانید ریشه‌ی این کلمه همان جماعت خانه در زبان فارسی است.

ford mustang

حال بلاک به همراه اسپانسر‌های خود مجدد بازگشته است و این بار در خیابان‌های لس آنجلس اقدام به ساخت جیمکانا ۷ کرده‌اند. بلاک در آخرین کلیپ خود از فورد موستانگ تیونینگ شده به قدرت ۸۴۵ اسب بخار استفاده می‌کند که این نیرو به تمامی چرخ‌های آن منتقل می‌شود. در ادامه شما را به تماشای این کلیپ فوق‌العاده زیبا دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

نظر شما در رابطه با این کلیپ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات