تماشا کنید: آگهی ویدیویی فایر تی وی آمازون با حضور جرمی کلارکسون

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از تمام اتفاقات رخ داده بین جرمی کلارکسون و دوستانش در یک طرف و کانال بی‌بی‌سی در سوی دیگر، سه گانه‌ی محبوب دنیای خودروها در نهایت راهی آمازون و سرویس استریم ویدیویی این کمپانی شدند. حال آمازون از محبوبیت این شخصیت برای تبلیغات Fire TV استفاده می‌کند.
تبلیغات

پس از آنکه حضور جرمی کلارکسون به همراه دوستانش در سرویس استریم ویدیویی آمازون با نام آمازون پرایم قطعی شد، حال این کمپانی از حضور کلارکسون برای تبلیغات استیک فایر تی‌وی بهره می‌برد. در این ویدیو مشاهده می‌کنید که جرمی کلارکسون در منزل با استفاده از Segway در حال تردد است و وضعیت خود را که اخیرا بسیار بیکار شده توصیف می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم، جرمی کلارکسون به همراه جیمز می و ریچارد هاموند پس از جدایی از بی‌بی‌سی و عدم حضور در برنامه‌ی تاپ‌گیر این کمپانی، در نهایت راه آمازون را در پیش گرفتند و با امضای قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری، تولید ۳۶ قسمت از یک برنامه را که در مورد خودرو خواهد بود، بر عهده گرفتند. براساس اطلاعات ارائه شده، فیلم‌برداری اولین قسمت از این مجموعه در کشور پرتغال آغاز شده و این سه دوست در حال رانندگی سه دستگاه سوپراسپورت رویت شده‌اند.

حضور جرمی کلارکسون در یک شبکه‌ی استریم ویدیویی در کنار سایر افراد شناخته شده در دنیای رسانه، نشان از این دارد که سرویس‌های استریم ویدیویی در حال قدرت گرفتن هستند. دو سرویس استریم ویدیویی آمازون و نتفلیکس موفق شده‌اند تا اخیرا ستاره‌های برنامه‌های تلویزیونی محبوب را به سمت خود جلب کنند.

باید دید که آیا همکاری جرمی کلارکسون با آمازون ادامه دار خواهد بود یا خیر. جف بزوس، مدیرعامل کمپانی آمازون، قرارداد با سه گانه‌ی تاپ گیر را بسیار گران خوانده است. براساس اطلاعات ارائه شده، این تبلیغ ویدیویی در جریان فینال جام جهانی راگبی در ۳۱ اکتبر نمایش داده خواهد شد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات