تماشا کنید: نمایش قابلیت‌های کلیدی رابط کاربری جدید ال‌جی

یک‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی ویدئویی از +LG UX 4.0؛ نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود را منتشر کرده است. این نسخه از LG UX بر روی ال‌جی وی ۱۰؛ پرچمدار جدید و متفاوت ال‌جی نصب شده است. برای تماشای این ویدئو در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت کره‌ای ال‌جی، گوشی وی ۱۰ را با هدف بهبود تجربه‌ی چندرسانه‌ای کاربران، اوایل ماه پیش معرفی کرد. این تلفن به صورت پیش‌فرض با اندروید ۵.۱ عرضه شده و احتمالا اوایل سال ۲۰۱۶ به اندروید مارشمالو بروزرسانی خواهد شد.

این ویدئو بر چند قابلیت کلیدی از LG UX 4.0+ تمرکز دارد؛ در ابتدا ال‌جی در مورد "تجربه‌ی کاربری راحت و آسان" آن می‌گوید و دسترسی راحت کاربران به بخش‌های مختلف رابط کاربری را نشان می‌دهد. در بخش بعدی نوبت به دوربین می‌رسد، شما می‌توانید تنها با لمس یک کلید، عکس‌های سلفی خود را در دو حالت استاندارد و با میدان دید وسیع بگیرید. ال‌جی وی ۱۰ اولین تلفنی است که تنظیمات دستی را در بخش فیلمبرداری در اختیار کاربر قرار می‌دهد، شما می‌توانید سرعت شاتر، نرخ فریم، تعادل رنگ سفید، ایزو و فوکوس را به صورت دستی تنظیم کنید. در بخش نهایی ویدئو، به تنظیمات صوتی موجود در رابط کاربری ال‌جی اشاره می‌شود، شما می‌توانید با این تنظیمات به کیفیت صوتی مطلوب خود دست یابید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا این ویدئو را تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات