تماشا کنید: ال جی با انتشار آگهی ویدیویی V10، استحکام این گوشی هوشمند را نمایش می دهد

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال جی ابتدای ماه جاری میلادی از گوشی هوشمند LG V10 رونمایی کرد. ال‌جی از ابتدای ماه نوامبر، پرچمدار جدید خود را در کشورهایی نظیر آمریکا روانه‌ی بازار خواهد کرد. این کمپانی در حال حاضر با انتشار ویدیوهایی در پی نمایش قابلیت‌های گوشی‌هوشمند جدید خود است.
تبلیغات

پیش از عرضه‌ی رسمی گوشی هوشمند V10 ال‌جی در بازار‌هایی نظیر آمریکا، این کمپانی کره‌ای در حال نمایش قابلیت‌های پرچمدارش از طریق انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است. وی ۱۰ دارای ساختار بسیار قوی‌تری در مقایسه با سایر گوشی‌های عرضه شده توسط ال‌جی است. این گوشی‌هوشمند از وجود فریم استیل بهره می‌برد. در پشت و پایین گوشی از ماده‌ای که Dura Skin نام دارد، استفاده شده است. بنابر ادعای ال‌جی این ماده قادر است تا به استحکام گوشی کمک کند.

حال ال‌جی با انتشار ویدیویی، استحکام گوشی هوشمندش را نمایش داده است. وی ۱۰ از قابلیت‌های نظیر مقاومت در برابر ضربه و شوک بهره می‌برد. همانطور که در ویدیوی منتشر شده توسط ال جی نیز مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند قادر است به راحتی در دست کودکان دوام بیاورد. البته وی ۱۰ قابلیت مقاومت در برابر آب را ندارد و از همین رو ال‌جی ترجیح داده تا مایعات جایی در ویدیو نداشته باشند.

وی ۱۰ از وجود دو صفحه‌ی نمایش بهره می‌برد. یکی از این صفحات نمایش ۵.۷ اینچ با رزولوشن QHD و دیگری ۲.۱ اینچ با رزلوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل است. ال‌جی در این گوشی نیز از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق پورت میکرو SD و دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی بهره برده است. این دوربین از وجود فوکوس خودکار و لیزری بهره می‌برد.

لینک دانلود

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات