تماشا کنید: گوگل آگهی‌ های ویدیویی جدید نکسوس 5X و نکسوس 6P را منتشر کرد

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی نسل جدید نکسوس‌های گوگل، این کمپانی عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده است. همزمان با عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند، غول جستجو آگهی‌های ویدیویی جدیدی از نکسوس 5X و نکسوس 6P را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.
تبلیغات

چندی پیش گوگل نسل جدید گوشی‌های هوشمند نکسوس را معرفی کرد. این کمپانی از امروز عرضه‌ی نکسوس 5X را که توسط ال‌جی توسعه یافته، آغاز کرده است. همزمان با عرضه‌ی این گوشی هوشمند، گوگل تبلیغات ویدیویی جدیدی را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

در این تبلیغات بیشتر سعی شده تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دو گوشی هوشمند یادآوری شود. برای مثال می‌توان به نمایش رنگ‌های مختلف نکسوس ۵ ایکس در کنار دوربین و سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند اشاره کرد که گوگل به آن‌ها اشاره کرده است. این موضوع در مورد نکسوس ۶ پی که هواوی آن را توسعه داده نیز صادق است. از جمله‌ی موارد مشترکی که در این دو گوشی هوشمند شاهد اشاره به آن‌ها هستیم، باید به سنسور اثر انگشت و همچنین بهره‌گیری از آخرین نسخه‌ی اندروید که همان اندروید ۶ مارشمالو است، اشاره کرد.

نکسوس ۵ ایکس به عنوان نمونه‌ی کوچک‌تر از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد که بیش از ۶۹ درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ بهره برده و باتری تعبیه شده درون آن ۲٫۷۰۰ میلی آمپر ساعت است. دوربین پشتی این گوشی ۱۲.۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل رزولوشن دارد. این گوشی هوشمند به عنوان نسخه‌ی کوچک از نکسوس روانه‌ی بازار شده است.

برادر بزرگ‌تر نسل جدید گوشی‌های هوشمند را هواوی با عنوان ۶ پی توسعه داده است. این گوشی هوشمند نیز با قسمتی برآمده در پشت گوشی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را در خوی جای داده است. دوربین جلوی گوشی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. هواوی ترجیح داده تا اسنپدراگون ۸۱۰ را به عنوان مرکز پردازشی گوشی انتخاب کند. همچنین باید به صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی نکسوس ۶ پی با رزولوشن QHD نیز اشاره کرد که بیش از ۷۰ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. باتری تعبیه شده در این گوشی هوشمند ۳٫۴۵۰ میلی آمپر ساعت است.

گوگل گوشی‌های هوشمند سری نکسوس و بطور کلی محصولات سری نکسوس را با قیمت بسیار پایین‌تری در مقایسه با رقبا روانه‌ی بازار می‌کند. این موضوع باعث شده تا بسیاری عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند توسط گوگل را نه به عنوان یک محصول برای سوددهی، بلکه به عنوان یک روش تبلیغات و بازاریابی در نظر بگیرند. نکسوس‌های گوگل به واسطه‌ی بهره‌گیری از نسخه‌ی خالص اندروید و امکان بروزرسانی زودتر به آخرین نسخه‌ها در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی، طرفداران خاص خود را دارند.

لینک دانلود

لینک دانلود

نظر شما در مورد نکسوس‌های جدید گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات