تماشا کنید: اولین آگهی ویدیویی سرفیس بوک مایکروسافت

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته مایکروسافت طی برگزاری کنفرانسی فوق‌العاده زیبا و  به یادماندنی، محصولات جدید خود را معرفی کرد که غافل‌گیر کننده‌ترین آن‌ها سرفیس بوک بود. حال اولین آگهی ویدیویی این محصول نیز منتشر شده است.
تبلیغات

مایکروسافت در جریان کنفرانس معرفی محصولات خود که هفته‌ی گذشته برگزار شد، سرفیس بوک را معرفی کرد. این محصول از نظر سخت‌افزاری جزو بهترین محصولات موجود در بازار است، بطوریکه سایه‌ی حضور آن از هفته‌ی گذشته روی مک‌بوک‌های اپل افتاده است. سرفیس بوک یک لپ‌تاپ قدرتمند است که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را هم با چرخاندن ۳۶۰ درجه و هم با جدا کردن نمایشگر دارد. به گفته‌ی مایکروسافت، قدرت سخت‌افزاری سرفیس بوک مایکروسافت دوبرابر مک بوک پرو اپل بوده و باتری آن قادر است تا ۱۲ ساعت انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ را تامین کند. مایکروسافت برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری را روی این محصول قرار داده که در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار بالاتر است؛ البته امکانات و قابلیت‌های سرفیس بوک این قیمت را توجیه می‌کند.

حال این کمپانی اولین آگهی ویدیویی مربوط به محصول خود را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد هر چه تیم طراحی و تولید کار خود را به خوبی انجام داده، اما تیم بازاریابی چندان در کار خود دقت نداشته و آگهی ویدیویی سرفیس بوک چندان جذاب و گیرا نیست. محصول مایکروسافت قیمتی ۱۵۰۰ دلاری دارد و به نظر می‌رسد بهترین راه برای مجاب کردن کاربران به پرداخت چنین مبلغی، تشریح کاربردها و دلایلی است که باعث شده تا این محصول چنین قیمتی داشته باشد. یقینا اشاره به قابلیت‌ها و نمایش توانایی‌های این لپ‌تاپ در قیاس با سایر رقبای موجود در بازار می‌تواند بسیار یاری کننده باشد.

لینک دانلود

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات