تماشا کنید: نگاه نزدیک به سرفیس پرو 4 مایکروسافت

سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش مایکروسافت در جریان کنفرانسی که می‌توان آن را یکی از بهترین کنفرانس‌های تاریخ مایکروسافت و حتی امسال در بین تمام کنفرانس‌های همه‌ی کمپانی‌ها خواند، سرفیس پرو ۴ را در کنار گوشی‌های هوشمند جدید لومیا و سرفیس بوک معرفی کرد. سرفیس پرو ۴ مایکروسافت با قابلیت‌های جدیدی روانه‌ی بازار شده که به آن نگاهی خواهیم داشت.
تبلیغات

 مایکروسافت ساعاتی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود که همراه با معرفی محصولات جدید این کمپانی بود، نسل جدید سرفیس پرو خود را با عنوان سرفیس پرو ۴ معرفی کرد. سرفیس پرو ۴ مایکروسافت شاهد افزایش اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش به اندازه‌ی ۰.۳ اینچ است. با وجود استفاده از پردازنده‌ی نسل ششمی اینتل و صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر، ضخامت سرفیس پرو ۴ در مقایسه با نسل پیش کاهش یافته است.

مایکروسافت تبلت سرفیس پرو ۴ را همراه با پردازنده‌های Core m3 و همچنین پردازنده‌های Core i اینتل که جزء نسل ششم پردازنده‌های این کمپانی است، روانه‌ی بازار خواهد کرد. قلم سرفیس پرو ۴ نیز در پنج رنگ و با قابلیت شناسایی فشار در ۱٫۰۲۴ سطح در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اگر از جمله‌ی افرادی هستید که گم کردن وسایل جانبی یکی از عادات شما است، پس نباید نگران باشید؛ چراکه قلم سرفیس پرو ۴ با توجه به برخورداری از قابلیت مغناطیسی به بدنه‌ی سرفیس پرو ۴ می‌چسبد.

مایکروسافت مدعی است که کاربران می‌توانند در حالت تماشای ویدیو تا ۹ ساعت بدون نیاز به شارژ از این محصول استفاده کنند. قلم سرفیس پرو ۴ نیز قابل شارژ است، اما با یک بار شارژ این محصول می‌توان آن را برای یک سال مورد استفاده قرار داد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات