تماشا کنید: فیلمبرداری اسلوموشن با نکسوس 6P

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته گوگل طی مراسمی در سان‌فرانسیسکو از جدید‌ترین اعضای خانواده نکسوس رونمایی کرد. گوگل این بار توجه ویژه‌ای بر دوربین نکسوس‌ها داشت و از آن‌ها به عنوان یکی از نقاط قوت این گوشی‌ها در برابر رقبای خود عنوان کرد. حال کلیپی از فیلمبرداری اسلوموشن نکسوس 6P منتشر شده که فوق‌العاده است .
تبلیغات

 نکسوس ۶ پی توسط هواوی ساخته شده است و از دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی به همراه فوکوس لیزری، مشابه نمونه به کار رفته در نکسوس ۵ ایکس، بهره می‌برد. نکسوس‌های جدید از سنسور IMX377 ساخت سونی استفاده می‌کنند. گوگل در رابطه با این سنسور افزود که اندازه پیکسل‌ها در آن ۱.۵۵ میکرون است که باعث جذب میزان نور بیشتری شده است. 

نکسوس‌های معرفی شده به واسطه سنسور جدید به کار رفته، توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K را دارند. هم‌چنین امکان فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در نکسوس ۵ ایکس و ۲۴۰ فریم بر ثانیه در نکسوس ۶ پی وجود دارد. این قابلیت‌ها در کنار +HDR و اپلیکیشن جدید دوربین باعث شده است که اعضای جدید خانواده نکسوس به عنوان بهترین دوربین‌های موبایل شناخته شوند.

اخیرا DxOMark طی بررسی انجام داده نکسوس ۶ پی را پس از گلکسی اس ۶ و بالاتر از ال‌جی جی ۴ و آیفون ۶ پلاس به عنوان بهترین دوربین به کار رفته در گوشی‌های هوشمند قرار داده است. اگر بررسی‌های DxOMark را قبول ندارید با تماشای کلیپ زیر به قابلیت‌های دوربین نکسوس ۶ پی به خصوص در فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه پی‌ خواهید برد. در کلیپ زیر از مرغ مگس‌خوار به عنوان سوژه استفاده شده است. لازم به ذکر است این پرنده در هر ثانیه ۵۰ بار بال می‌زند.

دانلود ویدیو

نظر شما در رابطه با قابلیت‌های فیلمبرداری نکسوس ۶پی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات