تماشا کنید: آگهی ویدیویی اکسپریا زد 5 با عنوان "Made for Bond"

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی و کمپانی تولیدکننده‌ی فیلم‌های جیمز باند همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند، بطوریکه گجت‌های تولید شده توسط سونی در آخرین فیلم سری جیمز باند با نام شبح (Spectre) که پاییز امسال اکران خواهد شد، مورد استفاده قرار گرفته است. حال سونی آگهی ویدیویی را با تِم فیلم‌های جیمز باند و با حضور اکسپریا زد ۵ منتشر کرده است.
تبلیغات

پس از آنکه سونی گوشی‌های هوشمند اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پریمیوم را در جریان ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد، حال نوبت به پخش آگهی‌های ویدیویی از این محصولات رسیده است.

سونی آگهی ویدیویی جدید خود را با عنوان "Made For Bond" منتشر کرده که شمایی شبیه به فیلم‌های مامور ۰۰۷ دارد. در این فیلم شخصیت خانم مانی‌پنی (Miss Moneypenny) که تحت تعقیب شماری از افراد قرار دارد، شماری از گجت‌های سونی را مورد استفاده قرار می‌دهد که از جمله‌ی آن می‌توان به اکسپریا زد ۵ و دوربین RX100 IV اشاره کرد.

همانطور که در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، در لحظه‌ای از فیلم که اکسپریا زد ۵ از نمایی نزدیک دیده می‌شود، ساعت گوشی 07.00 را در کنار تاریخ جمعه، ۶ نوامبر نمایش می‌دهد. تاریخ نمایش داده مربوط به روزی است که قرار است فیلم در سینماهای آمریکا اکران عمومی شود.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات