تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه آلکاتل در IFA 2015

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی فرانسوی آلکاتل با تلفن‌ها و تبلت‌های وان تاچ بیشتر روی محصولات پایین‌رده و میان‌رده تمرکز کرده تا در این بخش از بازار بتواند نفوذ کند. آلکاتل در IFA امسال چند تلفن هوشمند، تبلت و یک ساعت هوشمند معرفی کرد.
تبلیغات

آلکاتل از فرصت نمایشگاه IFA 2015 استفاده کرد و چند محصول مهم خود را در این نمایشگاه معرفی کرد.

Go Watch ساعت هوشمند آلکاتل است که با وجود اینکه مبتنی بر اندروید ور نیست، اما با گوشی‌های اندروید و آی او اس به خوبی کار می‌کند. همچون بسیاری از ساعت‌های هوشمند، گو واچ نیز قادر است اعلانیه‌های مربوط به پیام‌ها، تماس‌های دریافتی، ایمیل و وضعیت آب و هوا را بصورت اعلانیه در اختیار کاربر قرار دهد. ظاهر ساعت را می‌توان به همراه بند‌های آن تغییر داد. یکی از قابلیت‌های این ساعت تشخیص احساسات است که با فشار دادن کلید تعبیه شده، این فاکتور از طریق سنسورهای ضربان‌سنج، ارتفاع‌سنج و شتاب‌سنج محاسبه می‌شود.

گوشی پاپ‌استار در دو نسخه‌ی 3G و 4G به فروش خواهد رسید. نسخه 3G این گوشی به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MT6580 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن HD، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، سنسور دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است.

آلکاتل تبلت OneTouch Xess را نیز در برلین معرفی کرد. نکته‌ی عجیب در مورد این تبلت صفحه‌نمایش بزرگ و ۱۷.۳ اینچی آن است که در دنیای تبلت‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسد. OneTouch Xess دارای کیک‌استند بوده و در زوایای ۳۰، ۵۰ و ۷۰ درجه قرار می‌گیرد تا مجبور به نگه داشتن تبلت نسبتا سنگین وزن در دستان خود نباشید. به علاوه در این تبلت شاهد حضور قلم استایلوس اختصاصی نیز هستیم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه آلکاتل در نمایشگاه ایفا را تماشا کنید:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p | مشاهده ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات