تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه لنوو در IFA 2015

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو از جمله کمپانی‌هایی است که با دست پر به برلین آمده و در غرفه‌ی آن، چندین مدل جدید لپ‌تاپ، تبلت و پی‌سی همه کاره‌ی ویندوز ۱۰ به همراه انواع و اقسام مدل‌های تلفن هوشمند دیده می‌شود. از بین آنها می‌توان به Ideapad های جدید، کامپیوترهای گیمینگ سری Y و یوگاهای جدید اشاره کرد.
تبلیغات

عمده تمرکز غرفه‌ی لنوو در IFA 2015  روی محصولات جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰، تلفن‌های هوشمند با برند لنوو و موتورولا و ساعت موتو ۳۶۰ است.

لنوو آیدیاپدهای جدیدش را با هدف راحتی در جابجایی تولید کرده؛ چرا که مدل‌های ۱۴ اینچی ۲.۱ کیلوگرم و نسخه‌های ۱۵ اینچی تا ۲.۳ کیلوگرم وزن دارند. Ideapad Miix 700 تبلتی ۱۲ اینچی با صفحه‌کلید و کیک استندی شبیه به سرفیس پرو مایکروسافت است که برترین نسخه‌ی آن از لحاظ مشخصات فنی، دارای پردازنده‌ی Core M7 به همراه ۸ گیگابایت رم است.

آیداسنتر وای 900 و وای 700آیداسنتر وای 900 و وای 700 نسخه‌ی جدید کامپیوترهای گیمینگ لنوو هستند که از طراحی زیبا و براق بهره می‌برند و به جدیدترین پردازنده‌های اینتل در کنار ویندوز ۱۰ مجهز شده‌اند. هر دو دستگاه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و سخت‌افزار آنها ترکیبی از پردازنده‌های ۴ هسته‌ای Core i7 نسل ششم اینتل یا ای‌ام‌دی است که از نظر گرافیکی قدرت بالایی داشته و امکان استفاده از دوربین RealSense 3D اینتل به صورت اختیاری در آنها فراهم شده است.

نسل جدید لپ‌تاپ یوگا را باید اولین نمونه‌ای خواند که همراه با ارتباط LTE روانه‌ی بازار می‌شود. همچون تمام نسخه‌های یوگا، این محصول نیز از لولایی برخوردار است که امکان چرخش صفحه‌ی نمایش با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه را ممکن کرده و امکان تبدیل شدن لپ‌تاپ به یک تبلت را فراهم می‌کند.

کامپیوترهای همه کاره سری IdeaCentre AIO 700 که بیشتر مخصوص خانواده‌ها و گیمرهای دو آتشه هستند نیز در دو مدل عرضه خواهند شد. مدل اول این سری از صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی و مدل بزرگتر از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی بهره خواهد برد. مدل ۲۴ اینچی دارای صفحه‌نمایش Ultra HD با رزولوشن  ۳۸۴۰ در  ۲۱۶۰ است؛ در حالیکه رزولوشن مدل ۲۷ اینچی FullHD است. همچنین هر دو این مدل‌ها دارای قابلیت لمس با ده انگشت همزمان هستند.

وایب اس 1 لنوو اولین گوشی است که با دو دوربین در قسمت جلوی دستگاه رونمایی می‌شود و امکان استفاده از افکت های زیبا و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی در جلوی خود به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسل مجهز شده است.

موتو ۳۶۰ هم در غرفه لنوو دیده می‌شد و ما هم در زومیت توانستیم نگاه نزدیکی به آن داشته باشیم.

در ادامه می‌توانید گزارش ویدیویی زومیت از غرفه لنوو در IFA 2015 را تماشا کنید:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p | مشاهده ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات