تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه ال جی در IFA 2015

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی دیگر کمپانی کره‌ای است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ حضور دارد. اگر دوست دارید پس از مشاهده‌ی غرفه‌‌ی کمپانی‌های سامسونگ، اینتل و سونی سری به غرفه‌ی ال‌جی در ایفا ۲۰۱۵ بزنید، با ویدیوی زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 با توجه به اینکه بسیاری از کمپانی‌ها این روزها مراسم مستقل و جداگانه‌ای را برای معرفی گوشی‌های هوشمند خود برگزار می‌کنند، در نمایشگاه‌هایی نظیر ایفا دیگر خبری از گوشی‌ به آن شکل قبلی نیست. این روزها تمرکز اغلب کمپانی‌ها به سوی فناوری‌هایی چون اینترنت اشیاء و نمایش دستاوردهایشان در این حوزه‌ها معطوف شده است. ال‌جی نیز از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که در حوزه اینترنت اشیاء سرمایه‌گذاری کرده و محصولاتی نظیر SmartTHinQ را در ایفا ۲۰۱۵ به نمایش گذاشته است. با استفاده از این سنسور و اتصال سنسور به لوازم خانگی که از AllJoyn پشتیبانی می‌کنند، ‌می‌توان این لوازم خانگی را به شبکه‌ی اینترنت اشیاء متصل کرد.

تصور ال‌جی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل‌های نمایشی و تلویزیون‌های هوشمند در نمایشگاه‌هایی نظیر ایفا بدون نمایش این محصولات ممکن نیست. کمپانی کره‌ای در جریان ایفا ۲۰۱۵ نیز شماری از تلویزیون‌های خمیده و اولترا اچ‌دی خود را به معرض نمایش گذاشت. در جریان این نمایشگاه، ال‌جی با همکاری شماری از کانال‌های تلویزیونی و تولیدکنندگان محتوا برای اولین بار از استریم محتوای HDR در تلویزیون‌های 4K OLED خود رونمایی کرد.

با توجه به اینکه ال‌جی چندی پیش آخرین نسل از پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرده، بخشی از غرفه‌ی ال‌جی نیز به نمایش گوشی‌هایی نظیر جی فلکس ۲ و جی ۴ ال‌جی اختصاص داشت. همچنین باید به ساعت‌های هوشمند ال‌جی نیز اشاره‌ای داشت که از جمله‌ی آن می‌توان به جی واچ R اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه‌ی زیبای ال‌جی در IFA 2015 را تماشا کنید:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p | تماشای ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات