تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه سونی در IFA 2015

یک‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
مطالعه 3 دقیقه
پیش‌تر ویدیوی زومیت از غرفه سامسونگ در IFA 2015 و غرفه اینتل را مشاهده کردید. سونی یکی از زیباترین غرفه‌ها را برای این نمایشگاه طراحی کرده است و تیم زومیت برای هرچه بیشتر آشنا کردن شما با حال و هوای این نمایشگاه و بخصوص غرفه سونی، سری به این محل زده است. در ادامه می‌توانید با محصولات و غرفه سونی بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

سونی یکی از شرکت‌هایی است که همیشه با سبدی از محصولات پا به نمایشگاه ایفا می گذارد. ایفا ۲۰۱۵ نیز شاهد مجموعه‌ای از محصولات غول فناوری ژاپن بود. پس از مدت‌ها که شایعات فراوانی در مورد محصولاتی که سونی در برلین معرفی می‌کند مطرح شده بود، بالاخره سونی از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی اکسپریا زد ۵ کامپکت، اکسپریا زد ۵  و اکسپریا زد ۵ پریمیوم در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ رونمایی کرد.

هر ۳ گوشی هوشمند سونی در شرایطی معرفی شدند که نسبت به نسل قبلی خود شاهد دو تغییر عمده بودند. سونی،  اکسپریا زد ۵ کامپکت، اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ پریمیوم  را به  سنسور ۲۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار ۰.۰۳ ثانیه‌ای  و همچنین سنسور اثر انگشت در کناره‌های گوشی مجهز کرده است. این گوشی‌های هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ و قابلیت ضد آب بدون بهره‌گیری از پوشش برای درگاه‌ها بهره می‌برند. حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی این گوشی‌های هوشمند جدید سونی را می‌توان از طریق میکرو SD تا ۲۰۰ گیگابایت افزایش داد. سونی مدعی است که ماندگاری شارژ باتری هر ۳ گوشی بسیار بالا است و تا ۲ روز پاسخگوی نیاز کاربر خواهد بود.

تفاوت اصلی بین این ۳ مدل در نمایشگر آن‌ها است. اکسپریا زد ۵ کامپکت به نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن 720p، اکسپریا زد ۵ به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p و اکسپریا زد ۵ پریمیوم نیز به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده است. 

غول فناوری ژاپنی همچنین ۳ مدل واکمن جدید خود را در ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد. این واکمن‌ها در کنار طراحی زیبا به فناوری حذف نویز مجهز هستند و از قاب فلزی بهره می‌برند. همچنین سیستم صوتی جدید و جمع و جور Hi-Fi  که هدف آن ارائه‌ی صدایی بی‌نقص و با کیفیت بالا از طریق اسپیکر‌ها یا هدفون‌ها است، در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ معرفی شد.

سونی که با معرفی اولین نمایشگر 4K دنیا در گوشی هوشمند اکسپریا زد ۵ پریمیوم نشان داد برای تجربه بصری مشتریان خود اهمیت ویژه‌ای می دهد از که گفته می‌شود این محصولات با دستگاه‌هایی (از جمله اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پرمیوم) جفت می‌شوند و با آنها سازگاری کامل دارند.

تلویزیون‌های سونی علاقمندان بسیاری در سراسر دنیا و بخصوص ایران دارند. این شرکت از باریک‌ترین تلویزیون خود یعنی 75X91C  با کیفیت 4K UHD هم در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ رونمایی کرد. همانطور که از اسم این تلویزیون مشخص است، با یک تلویزیون بزرگ ۷۵ اینچی روبرو هستیم.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی اختصاصی زومیت از غرفه سونی در نمایشگاه IFA 2015 دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو | دانلود ویدیو 720p | مشاهده ویدیو در یوتیوب

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات