تماشا کنید: کنفرانس سامسونگ در IFA 2015 در ۵ دقیقه

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در نمایشگاه IFA از قابلیت‌های جدید پلتفرم اینترنت اشیا، تلویزیون‌ها و محتوای UHD۷ لوازم خانگی و چندین محصول و برنامه دیگر خود رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ در کنفرانس امروز خود تمرکز اصلی‌اش را روی اینترنت اشیا و دستگاه‌های مرتبط با آن گذاشت. کره‌ای‌ها نشان دادند که سرمایه‌گذاری عظیمی روی این حوزه کرده‌اند و حتی وعده دادند تا سال ۲۰۲۰ تمام محصولات سامسونگ قابلیت اتصال به پلتفرم IoT آنها را خواهند داشت. آنها به خانه‌های هوشمند بسنده نکرده‌اند و بلندپروازانه صحبت از شهرهای هوشمند و حتی کشورهای هوشمند می‌کنند! آیا سامسونگ می‌تواند رویای هوشمندسازی همه چیز را به واقعیت بدل کند؟ این سوالی است که پاسخ آن بر ما نیز پوشیده است.

از دیگر محصولاتی که در این کنفرانس به آن اشاره شد می‌توان به تلویزیون‌های UHD و S-UHD اشاره کرد که سامسونگ در پی توسعه آنها است و از این رو با چند کمپانی و کانال تلویزیون همکاری‌هایی را آغاز کرده تا محتوای UHD بیشتری تولید شود. آنها حتی یک شبکه ۲۴ ساعته به نام UHD1 در اروپا راه انداخته‌اند.

لباسشویی سامسونگ AddWash نیز از دیگر محصوات جذابی بود که امروز معرفی شد. به کمک این لباسشویی کاربر می‌تواند در میانه عمل شستشو تکه لباسی که فراموش کرده را داخل ماشین بیاندازد. SLEEPSense نیز گجتی است که کیفیت خواب شما را تحت کنترل می گیرد و با اتصال به پلتفرم اینترنت اشیا تلویزیون، تهویه مطبوع و سایر دستگاه‌های خانه‌تان را طوری کنترل می‌کند که کیفیت خواب شما بهبود پیدا کند.

در ادامه می‌توانید در ۵ دقیقه خلاصه‌ای از مهم‌ترین بخش‌های این کنفرانس را به انتخاب زومیت تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات