تماشا کنید: ویدیویی واضح از اکسپریا زد 5 سونی

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
اگر از طرفداران سونی هستید و خیلی مشتاقید ببینید ژاپنی‌ها در IFA 2015 چه تلفن‌هایی را رونمایی خواهند کرد، به شما توصیه می‌کنیم ویدیوی فاش شده از اکسپریا زد 5 را از دست ندهید.
تبلیغات

سونی قصد دارد از اکسپریا زد 5 و دو نسخه دیگر آن را در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کند. بر اساس شایعات، اکسپریا زد 5 پریمیوم به نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن 4K و تراکم ۸۰۱ تا ۸۰۵ پیکسل بر اینچ مجهز خواهد شد.

هر سه مدل دارای دوربین ۲۳ مگاپیکسل و اسکنر اثر انگشت هستند. شنیده ها حاکی از آن است که اسکنر اثر انگشت روی لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته که باعث شده ژاپنی‌ها تصمیم بگیرند دکمه‌های کنترل حجم صدا و دکمه پاور/قفل صفحه را کمی پایین‌تر قرار دهند. البته هر سه نسخه ضدآب و ضدگرد و غبار هم هستند.

پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 810 و پردازنده گرافیکی Adreno 430 از دیگر مشخصات سخت‌افزاری تلفن‌های سری اکسپریا زد 5 است. کاربران اکسپریا زد 3 پلاس به خاطر تولید حرارت بیش از حد تلفن‌هایشان شکایت داشتند. بسیاری دلیل این موضوع را مشکلات موجود در پردازنده آن می دانستند. سونی باز هم به استفاده از پردازنده S810 کوالکام روی خوش نشان داده، اما به نظر می‌رسد این بار مشکل قبلی رفع شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی فاش شده از این تلفن هوشمند را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات