تماشا کنید: آداپتور میکرو USB دو طرفه با نام Micro-Flip معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
این روزها آیفون‌های اپل با آدپتور لایتنینگ و برخی گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدید با پورت USB نوع C خیال کاربران را از بابت اتصال پورت بدون توجه fi درست یا غلط بودن سمت ورودی راحت کرده‌اند، حال آنکه کمپانی کدیستاس نیز پورت میکرو USB دو طرفه را برای اغلب کاربرانی که از این امکان بی بهره‌اند، معرفی کرده است.
تبلیغات

بسیاری از تولیدکنندگان در گوشی‌های هوشمند جدیدشان مشکل اتصال شارژر یا کابل‌‌های ارتباطی یک طرفه را برطرف می‌کنند. برای مثال می‌توان به آیفون با پورت لایتنینگ جدید و استفاده از پورت USB نوع C در محصولات جدید اندرویدی اشاره کرد. اما تمامی این راه‌حل‌ها تاثیری در راحت شدن کار محصولاتی که از پورت میکرو USB استفاده می‌کنند، ندارد و این کاربران محکوم به رعایت شکل صحیح اتصال سیم به پورت گوشی هوشمند خود هستند.

کمپانی کدیستاس امکان استفاده رابط میکرو USB دو طرفه را برای کاربران فراهم کرده است. با استفاده از کابل جدید و آداپتورهای توسعه یافته توسط این کمپانی که دو طرفه هستند، دیگر نباید در زمان اتصال رابط‌ نگران سوی پورت ورودی باشیم.

کدیستاس آداپتور جدید خود را به نوعی طراحی کرده که از نظر شکل و سایز هیچ مشکلی در زمان اتصال نداشته باشد. همچنین پین‌های اتصالی نیز در هر دو طرف تعبیه شده‌اند تا در زمان اتصال، مشکلی پیش نیاید.

لینک دانلود

پورت دو طرفه‌ی میکرو USB که Micro-Flip نام دارد، هم‌اکنون در کیک‌استارتر مشغول جمع آوری سرمایه‌اولیه مورد نیاز برای تولید انبوه است. هدف این پروژه جمع آوری ۱۵٫۰۰۰ دلار است. برای پیش خرید این کابل دو طرفه باید هر یک از آن‌ها را به قیمت ۱۵ دلار پیش خرید کرد. در صورت خرید ۳ کابل و ۳ آداپتور قیمت آن ۳۹ دلار و در صورت ۸ سیم و آداپتور قیمت ۹۹ دلار خواهد بود. با پرداخت ۳ دلار بیشتر به ازای هر کابل طول سیم به دو متر افزایش خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات