لکسوس، هاوربورد را رسما معرفی کرد

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لکسوس با انتشار سلسله تیزرهای نوید وسیله‌ی جدید را داده بود اما ساعاتی پیش هاوربورد را رسما معرفی کرد.
تبلیغات

سوار شدن روی یک اسکیت بورد که روی هوا معلق است از دیرباز دستمایه‌ی داستان‌های علمی تخیلی متعددی شده است، اما لکسوس بالاخره پس از انتشار چندین تیزر ویدیویی در مورد محصول جدیدش این وسیله را با واقعیت پیوند زده است.

لکسوس ساعاتی پیش محصول جدید خود را یک خودرو نیست، با نام هاوربورد معرفی کرد. هاوردبورد را در واقع باید یک اسکیت‌بورد بدون چرخ معلق در هوا خواند. البته باید به این نکته اشاره کرد که هاوربورد را نمی‌توان در هر جایی مورد استفاه قرار داد و برای استفاده از آن نیاز به یک پیست خاص است. برای مثال کمپانی ژاپنی پیست مغناطیسی مورد نیاز خود را به طول ۲۰۰ متر در درسدن آلمان ساخته  و آن را به بارسلونای اسپانیا انتقال داده است.

HoverBoardInt

همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید هاور بورد از خاصیت نیتروژن مایع و مغناطیس برای سر خوردن استفاده می‌کند. استفاده از هاوربورد تجربه‌ی جدیدی را در اختیار افرادی می‌گذارد که از این وسیله استفاده می‌کنند.

برای مثال می‌توان به راس مک‌گوران اشاره کرد که سابقه‌ی ۲۰ سال کار با اسکیت بورد را در کارنامه دارد. وی به این موضوع اشاره کرده که با وجود سابقه بلند مدت در استفاده از اسکیت بورد، عملکرد هاوربورد به گونه‌ای است که به نظر باید مهارت‌های جدیدی را برای سواری بهتر فراگرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات