تماشا کنید: مانیتور جدید سامسونگ با توانایی شارژ بی سیم گوشی‌های هوشمند

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در مانیتور جدید خود یک قابلیت جدید و کاربردی اضافه کرده که بسیار جالب توجه به‌نظر می‌رسد. محصول جدید این کمپانی روی پایه‌ی مانیتور دارای یک شارژر بی‌سیم است که می‌توان گوشی‌های هوشمند را با استفاده از آن شارژ کرد.
تبلیغات

اگر از جمله‌ی افرادی هستید که گوشی هوشمندتان را در زمان کار روی پایه‌ی مانیتور می‌گذارید، پس مانیتور جدید سامسونگ گزینه‌ی مورد پسندتان خواهد بود؛ چراکه این مانیتور سامسونگ از وجود یک شارژر بی‌سیم روی پایه بهره می‌برد که می‌توان گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم را با استفاده از آن شارژ کرد.

این مانیتور در دو نسخه‌ی ۲۴ و ۲۷ اینچ با رزولوشن Full HD روانه‌ی بازار خواهد شد که به ترتیب S24E370DL و مانیتور S27E370DS نام دارند. از جمله‌ی قابلیت‌های این محصولات می‌توان به فناوری بازی Anti-Flicker از AMD اشاره کرد.

زاویه‌ی دید مانتیورهای جدید سامسونگ ۱۷۸ درجه است. کره‌ای‌ها اطلاعاتی را در خصوص زمان عرضه و قیمت مانیتور ارائه نکرده‌اند؛ اما انتظار می‌رود شاهد عرضه‌‌ی این محصولات به بازار در اواخر سال جاری میلادی باشیم. ضمنا IFA ۲۰۱۵ محلی است که این محصولات معرفی خواهند شد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات