نیم نگاه زومجی: God of War 3 Remastered

سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
بخش ویدیویی «نیم‌ نگاه»، یکی از آیتم‌های دیدنی و پرمخاطب وب‌سایت زومجی است و این بار با بازی God of War 3 Remastered بازگشته تا عوامل زومجی گپی دوستانه و صمیمی راجع‌به این بازی داشته باشند و هم به جوانب اصلی این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 بپردازند. اگر شما هم از علاقه‌مندان بخش‌های ویدیویی مرتبط با بازی و سرگرمی هستید، نیم نگاه زومجی را از دست ندهید.
تبلیغات

پس از مدت‌ها، دوباره با آیتم نیم نگاه در خدمت شما هستیم و این بار قصد داریم به انجام نسخه بازسازی شده بازی God of War 3 روی پلی‌استیشن 4 بپردازیم. در این آیتم در نقش کریتوس قرار خواهیم گرفت و به انجام بازی خواهیم پرداخت، گپی صمیمی راجع به آن خواهیم زد تا ببینیم این بازی در نسل هشتم چگونه عمل کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

    پیش از این‌که به تماشای نیم نگاه زومجی به بازی God of War 3 Remastered بپردازید از شما می‌خواهیم نظرات و انتقادات خود را راجع به آیتم ویدیویی نیم‌نگاه در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بازی خاصی را مد نظر دارید که دوست دارید آن را در نیم‌ نگاه زومجی ببینید، حتما نام این بازی را با ما به اشتراک بگذارید.

    دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

    اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات