مایکروسافت از تصویر پس زمینه‌ی ویندوز 10 رونمایی کرد

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت برای ویندوز 10 نیز تصاویر پس زمینه‌ی جدید دارد. در تصویر پس زمینه‌ی ویندوز 10 از لوگوی این سیستم‌عامل با رویکرد جدید استفاده شده است.
تبلیغات

مایکروسافت در ویندوز 8 از گل بابونه و در ویندوز 7 از نمای سپیده دم به عنوان تصویر اصلی پس زمینه‌ی سیستم عاملش استفاده کرده بود. حال همچون همیشه ردموندی‌ها تصویر جدیدی را برای ویندوز 10 تدارک دیده است که شمای اصلی آن شامل لوگوی ویندوز است؛ اما این لوگو با نگرش جدید پیاده سازی شده است.

مایکروسافت برای طراحی تصویر از کمک استودیوی طراحی در سن فرانسیسکو استفاده کرده و لوگوی ویندوز را با استفاده از نور ایجاد کرده است. مایکروسافت برای ایجاد تصویر پس زمینه‌ی خود از تکنیک‌های موسوم به Camera Mapping، لیزر و پروژکتور استفاده کرده تا تصویری جدید را ایجاد کند که روی میلیون‌های پی‌سی مبتنی بر ویندوز 10 نمایش داده خواهد شد.

تصویر پس زمینه‌ی جدید ایجاد شده برای ویندوز 10 دارای پس زمینه‌ای تاریک و محیطی مه آلود است که نور از حاشیه‌ی پنجره‌ای که لوگوی ویندوز است، به درون تصویر تابیده می‌شود. این تصویر با تم تیره‌ی ویندوز 10 هماهنگی دارد اما طبیعتا نیابد انتظار داشت که این تصویر مانند آن چه در ویدیو می‌بینید، بصورت متحرک در پس زمینه قرار گیرد.

نظر شما در خصوص تصویر پس زمینه‌ی ویندوز 10 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات