تاخیر در پرواز هواپیمایی آمریکا به دلیل قطع ارتباط اپلیکیشن آیپد

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
هواپیمایی آمریکا برای تسهیل کار خلبانان خود، آیپد را جایگزین کیف مخصوص خلبانی کرد. حالشماری از پروازها به‌دلیل بروز مشکلاتی در آیپد با تاخیر روبرو شد.
تبلیغات

هواپیمایی آمریکا چند سال پیش دفترچه‌های مختلفی را که خلبانان مجبور بودند تا در هر پرواز به همراه خود داشته باشند، با آیپد جایگزین کرد.

این جایگزینی نیاز به حمل باری 15 کیلوگرمی را برای خلبانان این کمپانی از بین برد. این افراد دیگر نیاز به حمل چندین دفترچه‌ی قطور به‌همراه خود نداشتند و می‌توانستند تنها با قراردادن آیپد در محل پیش‌بینی شده داخل کابین، به مسیریابی بپردازند.

اما شب گذشته، هواپیمایی آمریکا با مشکلاتی در رابطه با آیپد‌های خود روبرو شد. براساس اطلاعات ارائه شده، شماری از پرواز‌های این کمپانی به دلیل ایجاد اختلال در اپلیکیشن پرواز با تاخیر روبرو شدند. علت قطع ارتباط هنوز مشخص نشده است.

هواپیمایی آمریکا با انتشار بیانیه‌‌ای با عذرخواهی از مسافران خود، بازگشت به گیت را برای حل مشکل در برخی از پروازها به منظور حل مشکل عنوان کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی را به ببینید که در تشریح استفاده از آیپد در هواپیماهای کمپانی آمریکایی و مزایای استفاده از آیپد تهیه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات