تصاویر بیشتر از پوشش چرمی و قیمت‌گذاری جی 4 ال‌جی فاش شد

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
از طراحی تا مشخصات جی 4 ال‌جی تقریبا همگی لو رفته‌اند و اینطور که پیدا است برای کمپانی کره‌ای مورد جدید دیگری نمانده تا در مراسم رسمی معرفی این پرچم‌دار اعلام کند. تاکنون تصاویر زیادی از جی ۴ ال‌جی دیده‌ایم و اکنون تصاویری از تیزر ویدیوی لو رفته که جی 4 ال‌جی در آن به نمایش درآمده است.
تبلیغات

تصاویر جدید از تیزر ویدیویی جی 4 توسط  LG Korea فاش شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تمرکز بیشتر در آن‌ها بر روی پوشش چرم پشتی این گوشی است.

گزارش‌های جدید همچنین خبر داده‌اند که ال‌جی قیمتی بین گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بر روی جی 4 خواهد گذاشت. به این معنی که به احتمال بسیار زیاد جی 4 قیمتی بین ۷۵۰ تا ۹۱۰ دلار دارد. رسانه‌های کره‌ای گفته‌اند که این قیمت هنوز قطعی نشده اما کمپانی ال‌جی تصمیم گرفته جی 4 را گران‌تر از گلکسی اس 6 و ارزان‌تر از گکلسی اس 6 اج به فروش رساند.

از مشخصات شاخص این پرچمدار می‌توان به طراحی از جنس چرم در پشت دستگاه، دوربین با گشودگی f/1.8، قیمتی بالاتر از گلکسی اس 6، نمایشگری با رزولوشن QHD و پردازنده اسنپ‌دارگون 808 شرکت کوالکام اشاره کرد.

تاکنون در تصاویر لو رفته به خوبی مشخص است که جی 4 در دو نسخه که یکی از آن‌ها پوشیده از چرم و دیگری با بدنه پلاستیکی ساخته شده، به بازار می‌آید. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فاش شده از جی 4 را مشاهده کنید:

LG-G4 1
LG-G4 2
LG-G4 3
LG-G4 4
LG-G4 5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات