ویدیوی جدید ال‌ جی از قابلیت‌های دوربین گوشی G4

سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدیویی از امکانات دوربین گوشی ال جی جی ۴ منتشر شده که توسط کلبی بران، عکاس حرفه‌ای ضبط شده است.
تبلیغات

به تاریخ معرفی گوشی ال جی G4 نزدیک می‌شویم و اخبار پیرامون این دستگاه و به ویژه دوربین آن زیاد است. البته برخی از اخبار و اطلاعات به صورت رسمی توسط این کمپانی کره‌ای ارائه می‌شود. امروز ویدیویی از امکانات این دوربین منتشر شده که توسط کلبی بران، عکاس حرفه‌ای ضبط شده است.

کلبی براون یکی از عکاسان حرفه‌ای در حوزه تصویربرداری از طبیعت و سفر است که سعی کرده ویژگی‌ها و امکانات جدید دوربین 16 مگاپیکسلی پرچمدار ال‌جی را به نمایش دهد. براون می‌گوید حتی یک تغییر خیلی کوچک در دیافراگم می‌تواند تاثیر زیادی در نور وارد شده به دوربین داشته باشد. او بازشدگی دریچه دیافراگم f/1.8 گوشی جی 4 ال‌جی را با تجهیزات حرفه‌ای خود مقایسه کرده و می‌گوید این دستگاه می‌تواند در محیط‌های تاریک، تصاویری فوق‌العاده را با کمترین نویز ثبت کند.

این عکاس همچنین اعلام می‌کند که سنسور دوربین این گوشی فارغ از اینکه در محیط داخل یا بیرون عکاسی می‌کنید، می‌تواند تنظیمات لازم را به گونه‌ای انجام دهد که تصاویر ثبت شده با گوشی جی 4 همیشه دقیق‌ترین رنگ‌ها را ارائه کند. در حالی که دوربین می‌تواند این تنظیمات را برای عکاسان غیرحرفه‌ای انجام دهد، حالت دستی این امکان را در اختیار افراد حرفه‌ای‌ قرار می‌دهد که تنظیماتی چون سرعت شاتر، ISO و تعادل رنگ سفید را به صورت دستی انجام می‌دهند.

یک هفته دیگر ال‌جی از دوربین جدید و دیگر امکانات گوشی جی 4 خود در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوی ضبط شده با گوشی G4 ال‌جی توسط کلبی براون را تماشا کنید.

Pictures-taken-with-the-LG-
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات