تماشا کنید: ساعت VivoWatch ایسوس در هفته‌ی مد میلان

سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
دیروز تصویری از ساعت‌هوشمند جدید ایسوس با عنوان VivoWatch منتشر شد. براساس پیش‌بینی‌ها این ساعت‌هوشمند در هفته‌ی مد میلان که از امروز آغاز شده، معرفی شد. حال ویدئویی از VivoWatch منتشر شده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

همانطور که دیروز نیز به این نکته اشاره کردیم، VivoWatch برخلاف زن‌واچ که در شهریور ماه سال گذشته معرفی شد، یک ساعت‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور نیست. ایسوس برای بالا بردن عمر باتری مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش سیاه و سفید استفاده کرده و همچنین اندروید ور را کنار گذاشته است. تراشه‌ی مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند ساخته مدیاتک است. براساس اطلاعات ارائه شده این ساعت‌هوشمند قادر است با یک بار شارژ ده روز باتری داشته باشد.

VivoWatch با هدف مانیتور کردن فعالیت‌‌های ورزشی کاربران توسعه یافته و از این‌رو از وجود سنسورهای مختلفی بهره می‌برد. گواهی IP67 این ساعت‌هوشمند، مقاومت این محصول را تا یک متر زیر آب برای سی دقیقه امکان پذیر می‌کند.

همانطور که در این ویدیو نیز مشاهده می‌کید، سنسور‌های مورد استفاده در این ساعت‌هوشمند در پشت آن جا گرفته‌‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده این محصول با قیمت 158 دلار از طریق وب‌سایت ایسوس در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات