تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید سرفیس 3 مایکروسافت

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت هفته‌ی پیش تبلت سرفیس 3 را رونمایی کرده که هنوز هم جزو اخبار داغ دنیای تکنولوژی به شمار می‌رود. حال  مایکروسافت برای آگاهی بیشتر مشتریان با تبلت جدید این شرکت،  ویدئوهای تبلیغاتی جدیدی از این محصول به همراه قلم دیجیتالی آن منتشر کرده است.
تبلیغات

 یکی از برتری‌های سرفیس 3 استفاده از پردازنده x86 است که به لطف آن می‌توان نسخه‌ای کامل از ویندوز را بر روی تبلت اجرا کرد. بنابراین می‌توان گفت عمر ویندوز RT با سرفیس 2 به پایان رسیده است. سرفیس 3 اولین دستگاه این خانواده بدون پسوند Pro است که با نسخه کامل ویندوز 8.1 عرضه می‌شود و قطعا بدون در نظر گرفتن اینکه چند وقت است سرفیس 2 دارید، می‌توانید با خرید یک سرفیس 3 جدید، مدت زمان بیشتری از تبلت خود استفاده کنید.

در سری جدید ویدئوهای سرفیس 3، مایکروسافت سعی کرده تا این محصول را به طور کامل و در عمل نشان داده و آن را به شکل زیر توصیف می‌کند:

ما در دنیای موبایل زندگی می‌کنیم، بنابراین فناوری و تکنولوژی‌ها هم باید نسبت به کارها و برنامه‌های ما انعطاف‌پذیر باشند. تبلت جدید سرفیس 3 دقیقا مناسب نیازهای ما و روشی که زندگی می کنیم، طراحی شده است.

پیش فروش سرفیس 3 شروع شده و کاربرانی که در شمال آمریکا زندگی می‌کنند می‌توانند از روز هفتم ماه مِی این محصول را از خرده فروشی‌های معتبر دریافت کنند.

لینک دانلود

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات