تماشا کنید: مجموعه ویدئوهای آموزشی برای بیان ویژگی‌های اپل واچ

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند را باید در زمره‌ی گجت‌های نوپایی خواند که هنوز کاربران آشنایی چندانی با نحوه‌ی کار آن‌ها ندارند. از این رو اپل که در آستانه‌ی عرضه‌ی ساعت هوشمند خود به بازار قرار دارد، برای آشنایی هر چه بیشتر خریداران این گجت، ویدئوهایی آموزشی را برای استفاده از قابلیت‌های اپل واچ منتشر کرده است.
تبلیغات

اپل در سال ۲۰۰۷ نیز ویدئوهایی آموزشی را برای آشنایی با قابلیت‌های آیفون و همچنین آموزش نحوه‌ی کار با گوشی‌هوشمند خود منتشر کرد تا کاربران با این محصول آشنا شوند، چراکه پیش از آن گوشی هوشمندی با قابلیت‌های آیفون در بازار وجود نداشت و از این‌رو اپل ویدئوهایی آموزشی را برای آشنایی کاربران منتشر کرد. حال این کمپانی به دلیل اینکه اپل واچ اولین محصول این کمپانی در حوزه‌ی ساعت‌های‌هوشمند است، سری ویدئوهایی را برای آشنایی با قابلیت‌های این گجت منتشر کرده است.

اپل در اولین ویدئوی آموزشی خود نگاهی به مفاهیم اصلی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ساعت‌هوشمند خود کرده که از بین آنها می‌توان به انواع کلید‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود به همراه فناوری فورس تاچ اشاره کرد. البته در کنار آشنا کردن کاربران با قابلیت‌های ساعت‌هوشمند، اپل خواسته‌ی خود را القا می‌کند. همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، از اپل واچ به این دلیل که روی مچ دست کاربر قرار می‌گیرد، به عنوان یک گجت ایده‌آل برای کنترل اعلانیه‌ها یاد می‌شود. به گفته‌ی گوینده‌ی ویدئو، می‌توان با استفاده از اپل واچ کارهایی را که با گوشی انجام می‌شود، سریع‌تر و آسان‌تر انجام داد. در کنار این موضوع، در ویدئوی اول شاهد نمایش انواع ژست‌های حرکتی به همراه منوها هستیم.

این مجموعه‌ی ویدئویی شامل هفت ویدئو است. ویدئوهای دیگر کوتاه‌تر از ویدئوی اول خواهند بود. مفاهیمی که در ویدئوهای بعدی به آن پرداخته خواهد شد، شامل تنظیمات تغییر ظاهر ساعت، استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان و قابلیت Digital Touch است که با استفاده از آن می‌توان الگوهای لمس و ضربان قلب را برای سایر کاربران اپل واچ ارسال کرد. از جمله‌ی موضوعات دیگر می‌توان به بررسی برقراری تماس‌های صوتی، سیری، استفاده از نقشه، پخش موزیک، اپل پی و ورزش و انجام فعالیت‌های مرتبط با سلامتی اشاره کرد.

لینک دانلود

اپل ساعت‌هوشمند خود از ۲۴ آوریل روانه‌ی بازار خواهد کرد  و انتظار می‌رود باقی ویدئوها تا زمان عرضه‌ی ساعت منتشر شده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات