گوگل اسمارت باکس را برای اینباکس معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
تا چند سال پیش که سرویس ایمیل فراگیر نشده بود، همه ما از اداره پست برای ارسال نامه به یکدیگر کمک می‌گرفتیم.
تبلیغات

پست سرویسی محبوب بود که با آمدن فناوری ایمیل تا حد زیادی لطمه خورد اما هنوز هم نامه‌های فیزیکی طرفداران خاص خود را دارند. توجه گوگل نیز اخیرا به سمت نامه‌های فیزیکی جلب شده است!

آیا شما هم از سرویس اینباکس گوگل استفاده می‌کنید؟ اینباکس یکی از بهترین ابزارهای مدیریت ایمیل تحت وب است که اپلیکیشن موبایل آن نیز ارائه شده است. حالا به نظر می‌رسد گوگل به سراغ نامه‌های فیزیکی رفته است، همان پاکت‌ها با تمبر و مهر اداره پست!

به نظر می‌رسد هر چقدر هم که ایمیل فراگیر شود، سرویس پست و نامه‌های فیزیکی همچنان زنده باقی می‌ماند و طرفداران خاص خود را خواهد داشت. گوگل نیز به همین دلیل به سراغ نامه‌های فیزیکی رفته تا این سرویس قدیمی را به یک صندوق پستی فناورانه بیاورد. امروز این کمپانی گجت جدیدی با نام اسمارت باکس را با نام کامل Smartbox for Inbox معرفی کرده است.

ایده ساخت چنین صندوق پستی بسیار جالب است و به کمک آن می‌توانید کنترل کاملی روی نامه‌هایتان داشته باشید. صد البته این صندوق با اندروید کار می‌کند و حتی قابل حمل است! در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این گجت را مشاهده کنید:

اگر هنوز هم با جدیت به خواندن این مقاله ادامه می‌دهید، باید شما را تحسین کنیم، چرا که با وجود آن که مشخصا این یک شوخی ۱۳ از سوی گوگل است، اما این که شما برای فناوری و ایده‌های نو تا این حد احترام قایل هستید و به سادگی از آنها نمی‌گذرید، نشان از ذهن باز شما برای پذیرش ایده‌های نو و توجه به آنها دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات