بیورک، خواننده‌ ایسلندی موزیک ویدئویی برای آکیولس تولید کرد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
موج محبوبیت واقعیت مجازی همچنان ادامه دارد. بیورک، آهنگ‌ساز ایسلندی است که موزیک ویدئوی جدید خود را با عنوان Stonemilker برای هدست واقعیت مجازی آکیولس آماده کرده است.
تبلیغات

 بیورک در گفتگویی با Fast Company‌ از دلایل ساخت موزیک ویدئو برای آکیولس سخن گفته است. براساس سخنان وی، واقعیت مجازی محیطی صمیمی‌تر را در مقایسه با ویدئوهای معمول و به بیان بهتر زندگی واقعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وی دلیل این امر را هیجان‌انگیز بودن این پلتفرم می‌داند که به واسطه‌ی قابلیت نمایش پانورامیک تصاویر حاصل می‌شود. البته این آهنگساز تنها یک موزیک ویدئو با این ساختار تولید کرده است.

وی در این خصوص گفت:

من این موزیک ویدئو را به این دلیل ساخته‌ام که آلبوم جدید من محتوایی مرتبط با فناوری داشت. این ویدئو تنها برای کار با گجت‌ها تولید نشده، بلکه در راستای گجت‌ها تولید شده است.  تولید اپلیکیشن‌ها به بحثی عادی تبدیل شده، اما تولید محتوا برای آکیولس هنوز مبحث جدیدی است.

راه دیگری که می‌توان ویدئوی این هنرمند را مشاهده کرد، مراجعه به موزه‌ی هنر‌های مدرن است که آثار این آهنگساز را از هشتم مارس به نمایش خواهد گذاشت. بیورک همچنین به این موضوع اشاره کرده که آلبوم خود را وارد سرویس اسپاتیفای نخواهد کرد، چراکه از نظر وی عرضه‌ی موسیقی در سرویس‌های استریم تا حدودی یک امر غیرعادی است. وی دلیلی مشابه تیلور سوئیفت برای کار خود دارد و آن احترام به موسیقی و هنر است. بیورک معتقد است که همه چیز پول درآوردن نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات