تماشا کنید: ال‌جی WebOS را به دنیای ساعت‌های هوشمند می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی WebOS را به دنیای ساعت‌ها آورده است! ساعت هوشمندی که در نمایشگاه CES در مراسم اختصاصی آئودی  مشاهده شد، مجهز به Open WebOS است.
تبلیغات

در مراسم روز گذشته شرکت آئودی شاهد بودیم که آلریک هکنبرگ هنگام معرفی قابلیت ناوبری خودکار اتومبیل جدید این کمپانی از ساعت هوشمند معرفی نشده ساخت ال‌جی استفاده کرد، اما جزئیات این ساعت هوشمند بر همگان پوشیده بود. البته وب‌سایت اندروید سنترال شانس کار کردن با این ساعت هوشمند را داشته و دریافته که سیستم عامل این گجت پوشیدنی، Open WebOS است.

در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، متوجه خواهید شد که در منوی تنظیمات ساعت هوشمند ال‌ جی امکان اتصال به شبکه موبایل وجود دارد، بنابراین شما برای کار کردن با آن نیازی به وای‌فای یا تلفن هوشمند نخواهید داشت. اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این ساعت شامل اپ شماره‌گیر و اپ پیام‌رسان است٬ بنابراین ال‌جی هم همچون سامسونگ ساعتی را رونمایی خواهد کرد که وابسته به تلفن هوشمند نبوده و مستقل کار می‌کند. اپلیکیشن‌هایی چون پخش موسیقی، تقویم، ایمیل و اپلیکیشن‌های مربوط به سلامتی هم در رابط کاربری این ابزار پوشیدنی وجود دارد.

گزارش اندروید سنترال نشان می‌دهد که کیفیت ساخت این ساعت هوشمند ناشناخته نسبت به مدل‌های پیشین مبتنی بر اندروید ور این کمپانی کره‌ای بهتر است. بنابراین کنجکاویم تا جزییات بیشتری از این محصول منتشر شود و امیدواریم این انتظار طولانی نباشد. در ادامه می‌توانید فیلم مربوط به این ساعت هوشمند WebOS را تماشا کنید:

بروزرسانی:

ورج هم با این ساعت مبتنی بر WebOS کار کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوی جدید از این ساعت را مشاهده کنید.

lg-webos-watch-1
lg-webos-watch-2
lg-webos-watch-3
lg-webos-watch-4

دانلود ویدیو

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات