لنوو نمونه‌های جدید لپ‌تاپ‌های Yoga 3، ThinkPad Yoga و Flex 3 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 از چند محصول تبدیل‌شدنی پرده برداشت. در میان محصولات معرفی شده، یکی از محصولات نظر بسیاری را به خود جلب کرد که یوگا ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی بود.
تبلیغات

 در نگاه اول این چنین تصور می‌شود که این محصول همان یوگا ۳ است که در ماه اکتبر توسط لنوو با صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچی به بازار معرفی شد؛ اما با نگاه دقیق‌تر می‌توان به این نتیجه رسید که لنوو با استفاده از قاب محصول ۱۳ اینچی، صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی را با استفاده از همان استایل آشنای لولای یوگا، در آن گنجانده است. لنوو سایز صفحه‌ی نمایش محصول خود را افزایش داده است؛ اما خبری از رزولوشن ۳٬۰۰ در ۱٫۸۰۰ که در یوگا ۳ شاهد آن بودیم، نیست. لنوو در این محصول از صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده است. برای جای‌دادن این صفحه‌ی نمایش درون این لپ‌تاپ، حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش کاهش یافته است.

Yoga Int1

لنوو به‌جای استفاده از پردازنده‌ی Core M اینتل، پردازنده‌ی Core i7 را در این محصول مورد استفاده قرار داده  که این موضوع منجر به افزایش ضخامت محصول شده است. ضخامت یوگا سه ۱۴ اینچی در مقایسه با نمونه‌ی ۱۳ اینچی، ۵.۶ میلی‌متر افزایش یافته است. یوگا ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۴ اینچ، ۱۸.۳ میلی‌متر ضخامت دارد. در صورتی که در پی مشخصات فنی بهتری هستید، لنوو امکان استفاده از کارت گرافیک انویدیا را نیز روی این محصول فراهم کرده تا دست مشتریان در انتخاب بازتر باشد. لنوو در کنار این محصول از وجود یک نمونه‌ی جدید ۱۱ اینچی یوگا ۳ نیز بهره می‌برد که یک کیلو وزن داشته و رزولوشن آن نیز فول اچ‌دی است. هر دو محصول از ماه مارس میلادی در رنگ‌های مشکی، نارنجی، نقره‌ای و سفید روانه‌ی بازار خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نمونه‌ی ۱۱ اینچی ۷۹۹ دلار و برای نمونه‌ی ۱۴ اینچی ۹۷۹ دلار است.

Yoga Int2

در کنار محصولات یوگا ۳، لنوو طیف محصولات سری ThinkPad Yoga را با افزودن محصولات ۱۴ و ۱۵ اینچی گسترده‌تر از پیش کرده است. این دو نمونه‌ی جدید در کنار نمونه‌ی ۱۲ اینچی از نسل پنجم تراشه‌ی Core i اینتل در کنار حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی، ترک پد جدید به‌همراه سه‌کلید معروف لنوو بهره می‌برند.

ThinkPad Yoga با صفحه‌ی نمایش ۱۵ اینچی محصولی است که از وجود دوربین مجهز به فناوری 3D Real Sense اینتل برخوردار است که عملکردی مشابه کینکت ایکس‌باکس‌های مایکروسافت دارد. لنوو کاربردهایی از این فناوری را در نمایشگاه پیش روی مخاطبان قرار داد؛ اما باید در آینده شاهد توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها توسط برنامه‌نویسان برای این فناوری باشیم. قیمت نمونه‌ی ۱۲ اینچی از ۹۹۹ دلار و نمونه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی از ۱٫۱۹۹ دلار آغاز می‌شود. هر سه لپ‌تاپ از ماه‌های آتی روانه‌ی بازار خواهند شد.

لینک دانلود

لنوو استفاده از لولای شناخته شده و کاربردی خود را به محصولات رده پایین خود آورده است. از جمله‌ی محصولاتی که از این فناوری بهره خواهند برد می‌توان به فلکس ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۱، ۱۴ و ۱۵ اینچی اشاره کرد. لنوو قیمت ۳۹۹، ۵۴۹ و ۵۷۹ دلاری را به ترتیب برای نسخه‌‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۵ اینچی در نظر گرفته است. هر سه نمونه از ماه می سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات