تماشا کنید: تشخیص دستخط در ویندوز به کمک اپلیکیشن جدید لنوو

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
نمی‌توان مزایای یک قلم برای تبلت را انکار کرد؛ اما مشکل اصلی پیدا کردن راه‌حل استفاده از این وسیله است.
تبلیغات

با قلم تبلت می‌توانید دایره بکشید، می‌توانید یک طرح ابتدایی بزنید و در نهایت اگر ندانستید چه کاری با قلم انجام دهید می‌توانید یک متن را بنویسید. اما برای انجام همه اینکار‌ها شما به زمینه نرم‌افزاری مناسب این قلم در دستگاه خود نیاز دارید، چیزی که لنوو در پی گسترش و تعبیه آن در محصولات خود است.

نرم‌افزار جدیدی که لنوو توسعه داده، Writeit نام دارد و با وارد‌شدن به لایه‌های دسترس پذیری ویندوز ۸ به شما اجازه می‌دهد دست خط خود را در فیلد‌های مخصوص به وارد کردن متن، وارد کنید. این فیلد مخصوص وارد کردن متن، می‌تواند بخش جستجوی ویندوز ۸ باشد یا می‌تواند نوار آدرس برای وارد کردن آدرس Zoomit.ir. 

در طول نوشتن داخل بخش‌های مربوط به وارد کردن متون، نیاز نیست نگران خارج‌شدن نوشته‌ی خود از آن جعبه محدود باشید؛ نرم‌افزاری که لنوو تعبیه کرده به خوبی می‌تواند فضای ورای جعبه مخصوص متن را تشخیص دهد.

نرم‌افزار WriteIt به خوبی کاراکتر‌های اپتیکال را برای تمیز دادن دست نوشته‌های شما تشخیص می‌دهد و همچنین تعدادی کلمات پیشنهادی را نیز در زمان نوشتن در اختیار شما می‌گذارد.

نویسنده انگجت که از نزدیک با قلم بر روی دستگاهی که به نرم‌افزار جدید لنوو مجهز شده، کار کرده، معتقد است WriteIt در بیشتر اوقات می‌تواند به راحتی و با دقت بالا دست خط شما را تشخیص دهد. همینطور در ویدیو دمویی که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، این نرم‌افزار هیچ مشکلی در وارد کردن و نوشتن متون نوشته شده بر روی نمایشگر دستگاه ندارد. 

با این‌حال لنوو تازه به این بخش نرم‌افزاری وارد شده و برای کسب تجربه‌ی بیشتر و مهارت بیشتر نرم‌افزار در تشیخص کلمات، باید بیشتر آزمون و خطا کند. این اپلیکیشن در بهار ۲۰۱۵ بر روی بیشتر تبلت‌های شرکت لنوو از راه خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات