همگام با پیشروان: تشخیص سرطان با استفاده از تلفن هوشمند

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
از هر سه نفر، یکی در دوره‌ای از زندگی خود تشخیص سرطان را تجربه خواهد کرد و از هر چهار نفر مبتلا یکی در اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهد!
تبلیغات

آمار خیره کننده‌ای است که باور آن، سخت به نظر می‌آید؛ اما حقیقت دارد. برخلاف تصور عموم امروزه مشکل در درمان این بیماری نیست بلکه تشخیص دیرهنگام آن است که درمان‌های بعدی را ناموفق می‌کند. با ما باشید.

نکته‌ی مهم و به خصوصی که در مورد این آزمون تشخیصی سرطان وجود دارد این است که به کمک این آزمون می‌توان انواع مختلفی از سرطان را در مراحل ابتدایی و با دقت بسیار بالایی تشخیص داد و این تشخیص نیاز به وجود چند متخصص سرطان ندارد کافی است تلفن هوشمند خود را بر روی محفظه‌ی مخصوص تست قرار دهید تا اپ مربوط به آن تصویر کیت تشخیصی را تحلیل کرده و نتایج را برای شما نمایش دهد.

جالب این جا است که این تیم تحقیقاتی قصد دارد، نتایج پژوهش‌های خود را که به ساخت این کیت تشخیصی منجر شده است به طور کاملا منبع باز منتشر کند تا هرکسی بتواند در هر کجای دنیا که حضور دارد از این نتایج و این آزمون بی‌نیاز از خریداری حق انحصاری بهره ببرد.

به امید روزی که تمامی فناوری هایی که سلامت بشری را تضمین می کنند، به صورت منبع باز در اختیار همگان قرار بگیرد، به تماشای ویدیوی زیر می‌نشینیم تا با جورج سوتو و فناوری تشخیصی انقلابی گروه او آشنا شوید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات