ویدئوی تایم لپس خلبان هواپیمای مسافربری از کهکشان راه شیری

یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خلبان خوش‌ذوق خطوط هوایی سوئیس با عکس‌برداری از آسمان شب در طول پرواز، ویدئوی تایم‌لپس زیبایی از کهکشان راه شیری خلق کرده است.
تبلیغات

ویدئوهای تایم لپس‌ تهیه‌شده حین پرواز که به فلایت‌لپس (FlightLapse) مشهورند، معمولا توسط مسافران هواپیما و از مناظر زمین تهیه می‌شوند. این بار اما سیلز ویک، خلبان خوش‌ذوق خطوط هوایی سوئیس، با عکس‌برداری از آسمان شب در حین پرواز از زوریخ به سائوپائولوی برزیل، تایم‌لپس زیبایی از کهکشان راه شیری تهیه کرده است.

ویک علاوه بر خلبانی، عکاس، تهیه‌کننده‌ و مؤسس یک دفتر فیلم‌سازی با نام SkyProduction نیز هست. او هم‌زمان با عکاسی از آسمان شب در حین پرواز، تجربه‌ی خود از تهیه‌ی این ویدئو را از طریق وب‌سایتش به‌صورت زنده با مخاطبان خود در میان می‌گذاشت:

پرواز در شب، در حالی که دنیای زیر پایتان خواب است، برای یک خلبان موضوعی عادی به شمار می‌رود. پرواز اخیر من بر فراز اقیانوس آرام به سمت آمریکای جنوبی نیز از این قاعده مستثنا نیست. ۳۴۰ مسافر هواپیما در صندلی‌های خود مستقر و برای پروازی طولانی و شبانه آماده می‌شوند.... ابتدا نوبت من است که کنترل قسمت اول پرواز را در دست بگیرم تا کمک‌خلبانم فرصتی برای استراحت داشته باشد. ... به سمت غرب می‌رویم، در حالی که کوه‌های آلپ به‌وضوح در سمت چپمان دیده می‌شوند.
مسیر پرواز به آمریکای جنوبی

مسیر پرواز هواپیمایی بوئینگ 777 سیلز ویک از زوریخ به سائوپائولو

ویک تمامی عکس‌های خود را با استفاده از دوربین فول فریم a7S سونی (که به قابلیت عکاسی در نور کم مشهور است) و یک لنز 35mm f/1.4 به ثبت رسانده است. می‌توانید کارهای این خلبان هنرمند را از طریق وب‌سایت‌های BeyondClouds ،SkyProduction و  صفحه‌ی اینستاگرام او دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات