ال‌جی گوشی‌های‌ سری «آوکو» را با ظاهر و قیمت‌هایی عجیب معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی از سری جدیدی از گوشی‌های خود با عنوان آوکو (AKA) پرده برداشت که ویژگی‌های متفاوتی دارند. گوشی‌های سری آوکو برای افرادی مناسب است که دوست دارند از ابزار‌های متفاوتی استفاده کنند، چراکه هر یک از چهار گوشی سری آوکو، شخصیت منحصر بفردی دارند.
تبلیغات

گوشی‌های سری آوکو در چهار رنگ مختلف با نام مشخصی روانه‌ی بازار خواهند شد. هر یک از گوشی‌ها نیز در پشت پرده دارای داستان و مشخصات خاصی است. برای مثال، نمونه‌ی زرد رنگ، اِگی (Eggy)  نام دارد و یکی از خصوصیات اصلی آن، احساساتی بودن و عاشق شدن به ساده‌ترین شکل ممکن است. ووکی (Wooky)، گوشی سفید رنگ از این سری است که علی‌رغم رنگ سفید، رفتار یک یاغی را دارد و در صحبت کردن بیشتر از واژه‌ها و اصطلاحات عامیانه استفاده می‌کند. سول (Soul) گوشی آبی رنگ از این سری است که به موسیقی علاقه دارد. اما یویو (YoYo) آخرین گوشی از این سری است که به رنگ صورتی بوده و یک خانم علاقمند به نوشابه و فست فود است که به دلیل عدم توجه به رژیم غذایی، کمی اضافه وزن دارد.

گوشی‌های سری آوکو، در قسمت جلویی دارای پوششی هستند که بیش از سه چهارم پنل جلویی را پوشانده است. کاربران می‌توانند براحتی قاب گوشی را تغییر داده و در نتیجه شخصیت گوشی خود را تغییر دهند. گوشی‌های سری آوکو، از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو، ۱.۵ گیگابایت حافظه‌‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برند.

اما خبر بد برای علاقه‌مندانی که به استفاده از چنین محصولاتی علاقه دارند، عدم عرضه‌ی آن برای کاربران خارج از خاک کره‌ی جنوبی است. ال‌جی گوشی‌های سری آوکو را با قیمت ۴۶۰ دلار فقط در خاک کره جنوبی به فروش خواهد رساند.

لینک دانلود

 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات