تماشا کنید: ویدیوی جدید بازی Assassin's Creed: Rogue به مناسبت عرضه‌ی این عنوان منتشر شد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
عنوان نسل هفتمی Assassin's Creed: Rogue بالاخره به روز انتشار خود رسید و به همین مناسبت، شرکت یوبی‌سافت، ناشر و سازنده‌ی این بازی، ویدیوی جدیدی را در قالب تریلر معرفی منتشر کرد.
تبلیغات

یوبی‌سافت امروز به صورت هم‌زمان دو بازی Assassin's Creed: Rogue و Assassin's Creed: Unity را به ترتیب برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم عرضه کرده است تا بتواند مخاطبین هر دو نسل را با دو بازی متفاوت، جذب دنیای اساسین‌ها کند. AC: Rogue روایت‌گر داستانی بعد از جریانات قسمت چهارم این مجموعه است و شخصیت اصلی داستان به نام Shay Patrick Cormac، یک اساسین است که پس از خیانت همکاران خود، برای انتقام از آن‌ها تبدیل به یک تمپلار می‌شود. گیم‌پلی بازی بسیار شبیه به قسمت چهارم این مجموعه (Black Flag) است و نبرد‌های دریایی در کنار شهرهای بزرگ در بازی دیده می‌شود. این اولین بازی در کل مجموعه‌ی AC است که بازیکن در قالب یک تمپلار ایفای نقش می‌کند و علیه فرقه‌ی اساسین قیام می‌کند. 

این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 موجود است و کاربران پلتفرم PC مایکروسافت ویندوز باید تا سال ۲۰۱۵ برای تجربه‌ی این عنوان صبر کنند.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات