روتر Anonabox ابزاری برای نامریی شدن در فضای مجازی

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
کاربرانی که به دلیل حفظ حریم شخصی یا در امان ماندن از آگهی‌های تبلیغاتی به دنبال ناشناس ماندن در دنیای مجازی هستند، می‌توانند از مرورگر Tor استفاده کن
تبلیغات

حال سرویس دیگری با نام جعبه‌ی Anonabox ارایه شده که به کاربران کمک می‌کند در عین حفظ حریم خصوصی، تجربه وبگردی خوبی داشته باشند.

این جعبه‌ی کوچک در واقع یک روتر است که تمامی اطلاعات کاربر را از طریق درگاه شبکه تور منتقل می‌کند، بنابراین در عین محافظت از حریم خصوصی، تجربه‌ای دلنشین از وبگردی امن‌تر و کم خطرتر را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

ظاهرا سازنده‌ی جعبه Anonabox، درصدد کسب درآمدی معادل 7500 دلار از فروش این دستگاه بوده، اما این رقم تا 11000 دلار پیش رفته است. این ابزار که فقط 45 دلار، معادل قیمتی یک مودم روتر دارد، به زودی وارد بازار خواهد شد، البته نسخه‌ پیشرفته‌تری از این دستگاه با قیمت بالاتری به بازار عرضه خواهد شد.

همانطور که در ویدیوی پایین مشاهده می‌کنید، Anonabox به سرعت و سهولت راه اندازی می‌شود و قادر به رمزنگاری اطلاعات برای کاربران عادی است. در نتیجه امنیت اطلاعات کاربر محدود به اطلاعات منتقل شده از یک نرم‌افزار خاص نخواهد بود، بلکه بدون نیاز به نرم‌افزار، صفحه‌ی ورود یا رمز خاصی، به شبکه‌ای ایمن دسترسی خواهد داشت. همچنین فایروال پیش فرض دستگاه نیز کاربر را از دسترس افراد خارجی محافظت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات