تماشا کنید: مایکروسافت از برتری‌های یوگا پرو ۳ در برابر مک‌بوک‌ایر می‌گوید

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امروز ویدئویی را برای نمایش محدودیت‌های مک‌بوک ایر اپل منتشر کرده است. در این ویدئو اولترابوک هیبریدی یوگا پرو ۳ لنوو که اخیرا معرفی شده در برابر مک‌بوک ایر اپل قرار گرفته است.
تبلیغات

یوگا پرو ۳ لنوو از صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچی بهره می‌برد که در قالب یک فریم بسیار باریک و سبک‌ قرار گرفته است. صفحه‌ی نمایش ۱۳ اینچی این اولترابوک همچون یوگا پرو ۲ از رزولوشن +QHD بهره می‌برد. همچنین برای انجام تنظیمات مورد نیاز به منظور استفاده از این محصول در حالت‌های مختلف، نرم‌افزار Harmony نیز با آن همراه شده است.

یوگا پرو ۲ یک محصول بسیار سبک‌وزن و باریک است، اما لنوو با یوگا پرو ۳ نشان داد که به داشته‌های خود راضی نبوده و از این‌رو ضخامت یوگا پرو ۳ در مقایسه با نسل پیشین، ۱۷ درصد کاهش یافته و به ۱۲.۸ میلی‌متر رسیده است. وزن این اولترابوک هیبریدی ۱.۱۹ کیلوگرم است که در این فاکتور نیز نسل جدید محصول لنوو شاهد کاهش ۱۴ درصدی بوده است. لولای جدید بکار برده شده در یوگا پرو ۳ به گفته‌ی لنوو از ۸۰۰ قطعه‌ی استیل و آلومینیوم تشکیل شده و با طراحی مهندسان این شرکت، قادر است تا یوگا پرو ۳ را از حالت لپ‌تاپ با چرخشی ۳۶۰ درجه تبدیل به یک تبلت کند. بطوریکه همچون لولای مورد استفاده در بند ساعت‌ها، حالتی کاملا مسطح به خود می‌گیرد. به‌جای استفاده از ۲ لولا، در این محصول از ۶ نقطه‌ی اتصال استفاده شده است. لنوو یوگا پرو ۳ را در سه رنگ نارنجی، نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار می‌کند.

لینک دانلود

در ویدئو شاهد نمایش قابلیت‌های فیزیکی این دو محصول در کنار هم هستیم، بطوریکه مک‌بوک ایر در برابر قابلیت چند حالته‌ی یوگا پرو ۳ قادر به نمایش عکس‌العمل برابری نیست. پس از نمایش قابلیت هیبریدی یوگا پرو ۳، نوبت به صفحه‌ی نمایش لمسی می‌رسد که در این مورد نیز مک‌بوک ایر حرفی برای گفتن ندارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا مقایسه‌های اینچنینی که از جانب خود کمپانی‌های تولید کننده انجام می‌شود را تاثیر گذار می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات