تماشا کنید: آزمایش Microsoft Band زیر باران

یک‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
Microsoft Band قادر است تا در کنار قطرات باران لحظات مسالمت‌آمیزی را پشت سر بگذارد، اما آیا با وجود قطرات آب روی این دست‌بند هوشمند، صفحه‌ی نمایش همچنان قابل استفاده است؟
تبلیغات

مایکروسافت نیز با معرفی دست‌بند هوشمند سلامتی Microsoft Band به جمع تولیدکنندگان گجت‌های پوشیدنی پیوسته است. هر چند دست‌بند هوشمند مایکروسافت قادر است تا در برابر نفوذ آب مقاومت نشان دهد، اما با وجود قطرات آب روی صفحه‌ی نمایش، نمی‌توان از آن استفاده کرد. در واقع نمایشگر به شماری از دستورات لمسی چون کشیدن روی صفحه‌ی نمایش واکنشی نشان نمی‌دهد. در مقابل صفحه‌ی نمایش به لمس‌های صورت گرفته روی یک نقطه یا به اصطلاح کلیک کردن پاسخ داده و می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. با توجه به اینکه Microsoft Band بیشتر بر مبنای دستورات لمسی کشیدنی توسعه یافته، از این‌رو استفاده از گجت زیر باران و در حالتی که قطرات آب روی آن نشسته کمی دشوار است.

لینک دانلود

با توجه به وجود کلید‌های فیزیکی و همچنین دستیار صوتی قدرتمندی چون کورتنا، می‌توان همچنان از Microsoft Band به خوبی استفاده کرد، البته برخی از پاسخ‌های کورتنا در مقابل سوالات پرسیده شده، نیاز به پایین و بالا بردن محتویات صفحه‌ی نمایش دارد که این موضوع نیز منجر به سخت شدن استفاده از دست‌بند سلامتی مایکروسافت زیر باران می‌شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات