تماشا کنید: با PlayBook 4، دستگاه پلی‌استیشن 4 در قالب لپ‌ تاپ آشنا شوید

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
اگر در آرزوی داشتن کنسول بازی به شکل یک لپ‌تاپ هستید، شاید الان این آرزو برآورده شده است، اما به چه قیمتی‌؟ شخصی به نام Ed Zarick با شگردی خاص و مهندسی خارق‌العاده، کنسول پلی‌استیشن 4 را به صورت لپ‌تاپ از نو طراحی کرده است و نام آن را PlayBook 4 گذاشته است.
تبلیغات

اگر دوست داشته باشید که کنسول بازی خود را به راحتی حمل کنید و هر جا که خواستید با یک نمایشگر سرخود، باز کنید و شروع به بازی‌ کردن کنید، می‌توانید یک PlayBook 4 به قیمت ۱۳۹۵ دلار از Ed Zarick سفارش دهید. قیمت این محصول بسیار بالاست، اما دیدن این طرح بسیار وسوسه‌انگیز است.

هواداران ایکس ‌باکس هم نگران نباشند چرا که ماه پیش بود همین شخص توانست این کنسول را به شکل لپ ‌تاپ در بیاورد و به قیمت ۱۵۰۰ دلار برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

Ed Zarick برای طراحی جعبه‌ی دستگاه از یک پرینتر سه بعدی بهره برده است و به طور کلی ساختار قطعات کنسول بازی را تغییر داده است. جنس بدنه از پلاستیک است و نمایشگر آن، Vizio LED با رزولوشن 1080p و سایز ۲۲ اینچ است.

تقسیم قیمت این دستگاه به این شکل است:

کل دستگاه PlayBook 4: ۱۳۹۵ دلارPlayBook 4 در صورتی که خود سفارش‌دهنده پلی ‌استیشن 4 را بدهد: ۱۰۹۵ دلارخروجی HDMI: پنجاه دلارهزینه ارسال در آمریکا: ۷۵ دلار (سفارشات بین‌المللی مبلغ بیشتری است)

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات