تماشا کنید: اَشتون کوچر و استفاده از تبلت یوگا 2 لنوو در زندگی روزانه

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای تصاویر اختصاصی زومیت از تبلت یوگا ۲، این کمپانی محصول خود را ۱۸ مهرماه با همکاری بازیگر و تهیه‌کننده‌ی نام آشنای هالیوود، اَشتون کوچر معرفی کرد. حال لنوو با انتشار ویدئوهایی اشتون کوچر را به‌عنوان یکی از مهندسان محصول خود معرفی کرده و همچنین نحوه‌ی استفاده از این تبلت را توسط ستاره‌ی هالیوود در زندگی روزمره به تصویر کشیده است.
تبلیغات

همانطور که در ویدئوی اول مشاهده می‌کنید، شاهد استفاده از تبلت یوگا ۲ توسط اشتون کوچر در زندگی روزانه هستیم که به‌نظر می‌رسد در حال سپری کردن اولین ساعات روز در خانه‌ی خود است که با پررنگ بودن تبلت یوگا ۲ در این ویدئو شاهد یک ویدئویی تبلیغاتی تمام عیار برای این تبلت و همچنین اپلیکیشنی هستیم که کوچر در آن سرمایه‌گذاری کرده است.

کوچر از یوگا ۲ برای چک کردن ایمیل‌ها و همچنین برنامه‌ی روزانه‌ی خود استفاده می‌کند و در بخشی از این ویدئو نیز شاهد نمایش لوگوی اپلیکیشن Secret هستیم که یکی از سرمایه‌گذاری‌های کوچر در زمینه‌ی فناوری است، وی حتی نام این اپلیکیشن را در زمان چک کردن اعلانیه‌های خود بیان می‌کند. در برنامه‌های روزانه‌ی کوچر نیز شاهد وجود قرار ملاقاتی با مدیران Hunt هستیم که کوچر در آن نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

در واپسین لحظات ویدئو نیز کوچر یک تماس ویدئویی از سوی Yang Yuanqing، مدیرعامل لنوو دریافت می‌کند. این ویدئو سعی دارد تا از کوچک‌ترین موقعیت‌ نیز برای نمایش قابلیت‌ها و انتقال پیام تبلیغاتی تبلت یوگا ۲ استفاده کند که آن را همچون سریال‌های تلویزیونی سیمای ملی کرده است. در انتهای ویدئو نیز به ویدیو پروژکتور داخلی این تبلت‌ها پرداخته می‌شود.

لینک دانلود

شاید بهتر است نیمی از این آگهی ویدئویی را مختص به کوچر و نیمی دیگر را متعلق به لنوو بدانیم، چراکه اپلیکیشن‌های مورد استفاده و نمایش داده شده که به برخی از آن‌ها اشاره کردیم و شمار دیگر نیز شامل SoundCloud، Spotify، Duolingo و Foursquare در این ویدیو معرفی می‌شوند کوچر در همه‌ی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است. اطلاعات دقیقی از مبلغ توافق شده برای همکاری کوچر با لنوو منتشر نشده، اما شنیده‌ها حکایت از دریافت مبلغ ۱۰ میلیون دلار توسط ستاره‌ی هالیوود دارد.

در ویدئوی دوم، کوچر برای بهبود هر چه بیشتر محصول لنوو از کاربران می‌خواهد تا بازخوردهای خود را اعلام کنند. لنوو در این آگهی ویدئویی سعی دارد تا اصلاحات و ویژگی‌های محصول جدید خود را نمایش دهد:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات