تماشا کنید: ارائه بازی Assassin's Creed Rogue برای رایانه‌های شخصی تایید شد

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
امسال یوبی‌سافت برای هر پلتفرمی یک قسمت از سری بازی‌های مطرح Assassin's Creed را عرضه خواهد کرد و پلتفرم‌های نسل پیش مانند پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 از این قاعده مستثنا نیستند. Rogue نام قسمتی است که برای این پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و یوبی‌سافت تایید کرد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز در دست تولید است و اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.
تبلیغات

Rogue یا «سرکش» نام قسمتی دیگر از سری بازی‌های Assassin's Creed است که داستانی دیگر از دنیای گسترده‌ی این سری را روایت می‌کند. در این قسمت که به نوعی تکمیل کننده‌ی سیر داستانی تاریخچه‌ی اساسین‌ها در آمریکای شمالی است، روایت یک اساسین را تماشا می‌کنیم که مورد خیانت هم گروهی‌های خود قرار می‌گیرد و پس از آن تصمیم می‌گیرد که بر ضد اساسین‌ها به پا خیزد و به تمپلارها بپیوندد. این برای اولین بار در کل این سری است که شخصیت اصلی داستان بر ضد اساسین‌ها عمل می‌کند.

یوبی‌سافت تاریخ انتشار نسخه‌های نسل هفتم این بازی را ماه آینده ذکر کرده است اما علاقه‌مندان این بازی بر روی رایانه‌های شخصی، باید تا اوایل سال میلادی آینده منتظر این عنوان باشند. البته شاید دلیل اصلی این تاخیر، عرضه‌ی نسخه‌ی Assassin's Creed Unity برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌ وان به موازات نسخه‌ی PC در ماه آینده میلادی است.

شرکت یوبی‌سافت هم‌چنین یک ویدیوی جدید از خط داستانی بازی «سرکش» را نیز منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات