نبرد اکسپریا Z3 سونی با نوشابه و شکلات صبحانه

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اکسپریا Z3 سونی که با ادعای ضدآب بودن به بازارهای جهانی معرفی شده است، تحت تست‌های جالبی قرار می‌گیرد.
تبلیغات

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند تا قابلیت اطمینان و ماندگاری گوشی‌های هوشمند خود را بالاتر ببرند در این راه برخی از نقص‌های موجود در تلفن‌های هوشمند طی چند سال اخیر از طریق تست‌های عجیب کاربران بر روی این محصولات شناسایی شده‌اند. از تست‌های سقوط، خراشیدگی، خم شدن، ضدآب بودن، روی آتش قرار گرفتن گرفته تا تست مورد هدف قرار گرفتن اچ‌تی‌سی وان M8 توسط تک‌تیرانداز!

هر تلفن هوشمند پرچمدار جدیدی که به بازار عرضه می‌شود با روش‌های غیر عادی مورد شکنجه قرار می‌گیرد و این تست‌ها معمولا تا آنجا پیش می‌رود که تلفن هوشمند مورد نظر کاملا از بین برود و دیگر قابل استفاده روزمره نباشد. اما دو تستی که در ادامه قصد داریم به شما نشان دهیم چندان غیر عادی نیستند و ممکن است برای هر کاربری رخ دهند!

اکسپریا z3 سونی که بعنوان یک گوشی هوشمند ضدآب شناخته می‌شود در این تست در یک ظرف محتوی نوشابه به طرز عجیبی مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا میزان ضدآب و مایعات بودن آن سنجیده شود. در دنیای واقعی نیز احتمال این که نوشابه روی گوشی ما بریزد، وجود دارد بنابراین قرار دادن گوشی اکسپریا Z3 در ظرف محتوی نوشابه تست خوبی به نظر می‌رسد.

البته کار به همین جا ختم نمی‌شود و اکسپریا Z3 این بار با شکلات صبحانه مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد عملکرد گوشی سونی اکسپریا Z3 در این تست‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات