مایکروسافت با OneNote class notebooks استاد شما را به گجت‌هایتان می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت قصد داردبا سرویس Google Classroom رقابت کند. ردموندی‌ها پلتفرم آموزشی خود را برای استادان و دانشجویان می‌سازند و اسم آن را OneNote class notebook گذاشته‌اند. این سرویس به استادان و دانشجویان بیشتر خدمت را خواهد رساند. با زومیت بمانید تا بیشتر درباره این برنامه ترکیبی با یکدیگر صحبت کنیم.
تبلیغات

سرویس جدیدی که مایکروسافت ترتیب داده به استادان اجازه می‌دهد با ثبت نام در OneNote که با Office 365 و SharePoint سینک شده به کار‌های دانشجویان خود نظارت داشته باشند. به این صورت که دانشجویان با استفاده از notebooks کار‌های کلاس را انجام دهند و در آنجا ذخیره می‌کنند، سپس استاد می‌تواند به راحتی در هر زمان روند پیشرفت کار‌های دانشجوی خود را مشاهده و بررسی کند. شاگرد‌ها نیز می‌توانند به منابع مرکزی، جایی که استاد تمام اسناد مهم را آپلود کرده دسترسی پیدا کنند و سخنرانی و تکالیف خود را راحت‌تر انجام دهند.

اپلیکیشن OneNote Class Notebook Creator برای معلم‌ و استاد‌هایی که Office 365 را در اختیار دارند، رایگان است و این نرم‌افزار طراحی شده تا در روند آموزش تحولی بسیار مثبت ایجاد کند. البته مایکروسافت به فکر کار با دست‌خط‌ها در این برنامه نیز بوده است و برای ادغام با تبلت‌های سرفیس راه‌حل‌هایی را اندیشیده تا OneNote Class Notebook حسی بسیار خوب و شبیه به دفتر یادداشت‌های سنتی را منتقل کند. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس سر بزنید.

در ادامه می توانید ویدیوی معرفی این سرویس را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات