تماشا کنید: ویدیوی جدید از بازی The Evil Within در جریان نمایشگاه TGS 2014 منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۴ هم‌چنان درحال برگزاری است و شرکت‌های بزرگ و کوچک جدیدترین محصولات خود را در این رویداد سالانه معرفی می‌کنند. عنوان the evil within که توسط شینجی میکامی٬ خالق سری رزیدنت ایول و پدر سبک ترس و بقا در دست ساخت است٬ نمایشی جدید از روند گیم‌پلی داشته است که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.
تبلیغات

  شینجی میکامی که به پدر سبک ترس و بقا در دنیای بازی‌های ویدیویی معروف است٬ کارگردانی بازی ترسناک the evil within را برعهده دارد و شرکت بتسدا (Bethesda) ناشر این بازی خواهد بود. طبق گفته‌های میکامی٬ این آخرین بازی است که وی وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده گرفته و پس از آن٬ فقط به تهیه‌کنندگی و عوامل دیگر در پروژه‌های جدید خواهد پرداخت.

The evil within

داستان این بازی مربوط به شخصیتی به نام Sebastian Castellanos که یک بازرس پلیس است٬ به همراه دستیار خود عازم صحنه‌ی جرم یک پرونده‌ی کشتار سریالی می‌شوند٬ اما این یک پرونده‌ی ساده نیست و نیروهای شیطانی پشت آن قرار دارند و شخصیت بازی که ناخواسته گرفتار این نیرو شده است٬ باید به مبارزه با آن‌ها بپردازد. 

دانلود ویدیو

این عنوان با موتور گرافیکی id tech5 در حال ساخت و توسعه است٬ در اکتبر سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ ٬ ایکس‌باکس وان٬ پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات