تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دقایقی پیش نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال را رونمایی کرد که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و مخصوصا نرم‌افزاری، گوشی‌های بسیار جالبی به نظر می‌رسند.
تبلیغات

گوگل در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدیدش، نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال را نیز رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند به ترتیب با نمایشگر ۵.۰ و ۵.۵ اینچی امولد و رزولوشن QHD راهی بازار خواهند شد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری پیکسل‌های گوگل باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. باتری پیکسل ظرفیتی ۲٫۷۷۰ میلی آمپر ساعتی دارد، در حالی که ظرفیت حافظه‌ی برادر بزرگ‌تر بیش از ۳٫۴۵۰ میلی آمپر ساعت است. با توجه به بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع، می‌توان باتری این دو گوشی هوشمند را برای استفاده‌ی ۷ ساعته در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ کرد.

دوربین هر دو نسخه یکسان بوده و از یک سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی با دیافرگام f/2.0 بهره می‌برد. ضمنا در دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته شده است. وجه تمایز عمده‌ی پیکسل‌های گوگل نه در سخت‌افزار، بلکه در قابلیت‌های نرم‌افزاری این دو گوشی هوشمند نهفته است. قابلیت‌هایی نظیر Google Assistant و همچنین امکان آپلود نامحدود تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با استفاده از دوربین این دو گوشی هوشمند، مواردی است که پیکسل و پیکسل ایکس ال را به رقیبی جدی برای سایر محصولات موجود در بازار تبدیل می‌کند.

در ادامه می توانید نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات